JOULUPÄIVÄÄ MAALISKUISET!!
Pienen suruajan jälkeen olen jälleen ryhdistäytynyt ja halusin tulla kaikille sanomaan hyvää joulua vielä kun sitä voi hyvällä mielellä viettää!!!
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista, niillä on iso ja kantava merkitys heikolla hetkellä....anoppi siunataan 30.12. ja uusi vuosi aloitetaan virallisestikin ilman yhtä suvun jäsentä!
Omassa voinnissa ei kummempaa, ihana 2 viikon ylityövapaa + talviloma alkaa maanantaina ja se kuulostaa just nyt tosi hyvältä. Esikoinen (2,8v.) on perjantaista lähtien ollut tosi kipeä...kova kuume, nuha ja aivan hillitön yskä eli todennäköisesti se rs-virus???? on vaan niin kipeä, ettei koskaan ole ollut, kun ei kerrassaan suostu mitään syömään, ainoastaan mehua suostuu ottamaan vähän ja sekin tulee ajoittain ulos, kun yskii niin valtavasti, että oksentaa. Mies lähti sitä raasua viemään lääkäriin just ja mä sain jäädä vähäksi aikaa ihan yksin, un olen nyt kaksi yötä sen riepupetterin kanssa valvonut, kun välillä oksentaa yölläkin ja yskii koko ajan!! Että aika poikki ollaan tässä huushollissa eikä joululahjatkaan vielä ole oikein koekäytetty, kun ei toinen jaksa yhtään, mutta kuusi yms. joulutuoksut ja valot kyllä tuovat silti joulufiilistä....
Siis sairastelua ja väsyä mutta rauhaisaa mieltä täällä päin....nauttikaamme joulun tunnelmasta ja mauista hyvällä omalla tunnolla.
ps. mulla oli sf mitta torstaina rv 26+2 28cm (painoa tullut kuukaudessa 1kg) ja lääkärin kautta laittoi minut äitipolille....eli aikaa odotellaan sinne....olin esikoiseltakin iso, mutta kohtu eteenpäin kallistunut ja paljon vettä, joten uskoisin ettei tälläkään kertaa tulokas ole mammutti!!! Mutta pitää mennä tarkistuttamaan... =)