G:Kauanko kesti jälkivuotonne??
Kertokaapas kauanko jälkivuotonne kesti??
Itellä kohta 4vk synnytyksestä ja yhä vaan tiputtelee :(
Alkaa kyllästyttää tää rätti housuissa palloilu :/ Näköjään tuli 9kk menkat kostona ;)
-Tiggr
Kommentit (13)
Ekan ja tokan kanssa kesti n.5 viikkoa(alatiesynnytykset), kolmannen kanssa 7,5 viikkoa(sektio).
...ja vielä jatkuu. Ei enää verisenä, mutta semmosena ruskeana limana kuitenkin. Kestositeet on loistavia, eivät haudo ja rahaakin on säästynyt näiden viikkojen aikana =)
jälkivuoto siis normaali alatiesynnytyksen jälkeen kesti 8 viikkoa, jonka jälkeen oli kolmen viikon kuiva kausi ja sitten alkoi menkat! Että en ainakaan minä saanut nauttia siitä niin paljon kehutusta rätittömästä ajasta synnytyksen jälkeen hetkeäkään....:(
6 viikkoa. Sit oli kaks viikkoa ilman vuotoa ja alkoi menkat :( Ja tietysti päivää ennen ristiäisiä!
Taisi kestää kuule 8vko. Eli taitaa olla ennätys täällä. =) Kuukautisetkin aina kestää viikon, että pisimmän kaavan mukaan. Loppuvaiheessa vuoto oli tosin aika niukkaa.
... eli kyllähän siinä mietti jo pariin kertaan että eikö tämä lopu jo, mutta loppuihan se ;) tosin viimeiset viikot (3-4?) tiputtelua.. mut näin jälkeenpäin ajatellen sen kesti ja oli siinä niin paljon uutta ihmeellistä vauvan kanssa ettei sitä ehtiny kauheesti murehtimaan. menkat ei ole vielä tulleet, tulee 4kk synnytyksestä.
eli 3 kk! oli jäänyt vähän istukkaa niin ei ollut tulla loppua tuosta.
Kunnon vuotoa oli pari viikkoa ja tiputtelua noin 3 viikkoa eli kyllä se meni kaiken kaikkiaan 5 viikkoon.
...mulla aina kestänyt...
esikoisesta yhteensä 7 viikkoa vuotoa josta 4 viikkoa enemmän ja sitten pientä vuotoa vielä.
Nyt ei paljoa tai usein vuoda mutta aina vaan tulee ja olen siis varautunut että just ja just ennen jälkitarkastusta loppuu=/
saa nähdä millon ekat menkat,esikoisesta ne tuli 4kk synnytyksestä.
äitiliini ja poju 4 viikkoa
Runsaampana jälkivuotoa tuli 2 viikkoa ja seuraavat kaksi viikkoa vain sen verran että pikkuhousun suojilla pärjäsi hyvin. Eli siis 4 viikkoa.
Mulla kesti jälkivuoto 6 viikkoa. Sen jälkeen oli pari " kuivaa" päivää ja sit vuoto jatkui vielä muutaman päivän. Kyllä siihen todella ehti jo kyllästyä... Mutta loppuu se aikanaan, usko pois!