Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulun hilpein lahjaruikutuspino

Vierailija
25.12.2005 |

Listataan tähän ne OIKEASTI kamalat joululahjat, mitä olette ikinä saaneet

Aloitetaan:

Saimme kerran mieheni kanssa siskon perheeltä halpistohvelit. Minun parini oli minulle 3 numeroa liian suuret, ja lisäksi molemmat tohvelit olivat vasempaan jalkaan.

Pistäkää paremmaksi!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ottanut koulusta wc-paperia ja paketoinut pari rullaa pikkujoululahjaksi. Voit kuvitella miten joku hitusen päälle 10v reagoi kun paketista tulee paskapaperia.

Vierailija
2/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä otettu kun sain paketin, mutta sisältö herätti surku- sääli- ja itku-nauru fiiliksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme viime jouluna lahjaksi käyttyjä hehkulamppuja energiansäästölamppujen pakkauksessa.. siis ihan oikeesti! Ei tiennyt olisiko itkenyt vai nauranut..

Vierailija
4/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani oli koulun kanssa tekemässä keramiikkatöitä ja halusi välttämättä antaa kummeilleen joululahjaksi tekemänsä " maljakon" . Olin sinänsä ihan tyytyväinen, koska en olisi itse sitä suostunut esillä pitämään (vaikka arvostankin hyvää yritystä). Kummiparat :)

Vierailija
5/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse kummina olisin otettu tuosta lahjasta!

Lasi on sen ITSE tehnyt, omin käsin! Sehän on upea ja ihana, vaikkei ehkä niin kaunis olisikaan.. Mutta kauniinpaa lahjaa ei kummi voisi saada, kuin lapsen itse tekemän!

Outo ajatusmaailma sulla. Pidätkö oman lapsesi käsitöitä todellakin oikeasti kammotuksina????

Vierailija:

Poikani oli koulun kanssa tekemässä keramiikkatöitä ja halusi välttämättä antaa kummeilleen joululahjaksi tekemänsä " maljakon" . Olin sinänsä ihan tyytyväinen, koska en olisi itse sitä suostunut esillä pitämään (vaikka arvostankin hyvää yritystä). Kummiparat :)

Vierailija
6/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ex-anopiltani eräänä jouluna lahjaksi yöpaidan kokoa xl, käytän s-koon vaatteita. Kokeilin yöpaitaa ja pääaukko valahti olkapäideni yli! Sain myös vaaleanpunaiset pörrösukat, joiden pohjassa oli liukuesteet... ällöän pörrösukkia ja liukuesteistä lähtevää nitinä-ääntä... Samasta suunnasta tuli myös maailman kauheimmat aterimet, ex-mieheni totesi autossa, että noita ei sitten käytetä, on sen verran rumat. Lapsemme sai sieltä myös koirien vinkulelun!

Vierailija
7/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun noita savitöitä tuli kotiin laatikollinen, niin jotenkin ei jaksa vinoista maljakoista enää innostua. Kummitkin vähän kohottivat kulmakarvojaan pakettia avatessaan :)

Vierailija:

Minä itse kummina olisin otettu tuosta lahjasta!

Lasi on sen ITSE tehnyt, omin käsin! Sehän on upea ja ihana, vaikkei ehkä niin kaunis olisikaan.. Mutta kauniinpaa lahjaa ei kummi voisi saada, kuin lapsen itse tekemän!

Outo ajatusmaailma sulla. Pidätkö oman lapsesi käsitöitä todellakin oikeasti kammotuksina????

Vierailija:

Vierailija
8/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma karmistukseni on ex-ex-ex-poikaystävän antamat hopeiset korvikset, tiedättekö sen mallin miaaä korvis on petjua jonka päässä on joku perhonen, sydän, tms. ketju vedetään korvareijän läpi.

Sain sellaist perhos-kuviolla ja en tiennyt miten päin olisin ollut..todella hirvitykset!

Vierailija
9/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin joka sisälsi:

Kahvipaketin, suodatinpusseja ja kaksi wc-paperirullaa!!!

Vierailija
10/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ihmeellisen kipsisen (?) joulu-koriste-esineen jossa oli Jeesus-lapsi, Joosef ja Maria ja taisi olla vielä itämaan tietäjiäkin. Ei siinä mitään mutta keskellä koko hökötystä oli sellainen " lumihiutale-pallo" (siis sellainen vettä täynnä oleva pallo jossa pohjalla on jotain valkoisia hileitä ja kun esineen kääntää ylösalaisin ja takas oikein päin niin " sataa lunta" ). Ja koko esine oli RUMA, itse tykkään aika yksinkertaisista koriste-esineistä.

Vierailija
11/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tärkeänä menin itse lähikauppaan joululahjaostoksille ja ostin arkin mielestäni kaunista joulupaperia. Sitten käärin sen kotona pakettiin ja siinä oli lahja äidille. Ikää taisi olla n. 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän