Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ ON KIITOLLISUUS???

Vierailija
25.12.2005 |

Kauhea itku lahjoista joita lapset on saanu,MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON KUNHAN ON SE JOULUN TUNNELMA YLEENSÄ JA LAPSET TYYTYVÄISIÄ????

Inhottaa tollaset muka aikuiset ihmiset jotka valittaa kun ökyrikas kummi ei ostanut 1v kun taulun...hei haloo...[color=blue]menkää itseenne ihmise ihan tosi!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lahjaksi koristelampun. Hintakin oli jäänyt lahjaan: 9,90. Ei haittaa mua. Lamppu on todella kaunis, nytkin päällä. Muistaminen tärkeintä. Ja toisekseen, isä on ollut aina auttamassa, jos on tarve vaatinut. Maksoi puolet tästä tietokoneesta millä nytkin kirjoittelen. Ja se sellainen arkipäivänä vastaantuleva auttaminen ja muistaminen on musta vielä arvokkaampaa.

Vierailija
2/5 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osoittautunut veljieni lapsilleni tekemä nukkekoti. Tuolla sillä lapset nytkin leikkivät. On rakkaudella ja vaivalla tehty, kuulin, että pari iltaa joka viikko syksyn aikana työskennelleet sen parissa. Rahallinen arvo ei varmaan ole kamalan suuri mitä materiaaleihin tulee, mutta tunnearvoa lahja sisältää todella runsaasti. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. noi anoppilan ärsyttävät tavat, eikös se ollut juuri se ketju, jossa sai " päästellä" .

Vierailija
4/5 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat tyytyväisiä kaikkiin lahjoihinsa, kukaan ei kiukutellut ja perhe-elämä on onnellista =)

Vierailija
5/5 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette osta läheisille lahjoja pitkin vuotta, ei tarvi ottaa velkaa, kerralla ei mene paljon rahaa ja joku saa lahjan silloin kun ei sitä odota? Näin olen itse tehnyt viimeiset 15 vuotta ja teen elämäni loppuun. Lapsillakin on kiva kun saa lahjoja muulloinkin kun 2 kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi