Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö kukaan muu ihan yksin joulua?

Vierailija
24.12.2005 |

Täällä yksi, jolla lapset isänsä luona koko jouluviikon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lukea jotain hyvää kirjaa. -ap-

Vierailija
2/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällensä.. itselle joulu tärkeä, mutta ei aikanaan voimia lähteä käräjöimään asiasta, no ens joulu on minun. Onneksi en joudu yksin oleen, vietän vanhempieni ja veljen perheen kanssa aaton ja huomenna saan muruni takasin kotiin avaamaan pukin jättämät paketit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tapaa isäänsä ja jomman kumman sukulaisia, ja kivaa hänellä on. Minä en vain välitä joulusta, toki ostan lahjoja lapselleni...

Vierailija
4/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parin päivän päästä. On itselläkin parempi mieli niin!

Hyvää joulua teille kaikille!

Vierailija
5/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsu käy, niin me jäädään sitten mahan kanssa kahdestaan nauttimaan jouluruuista, tv:stä ja hyvästä kirjasta. Ensi jouluna ollaan sitten kolmistaan kotona eikä mies aio ottaa päivystysvuoroa vastaan.

Toivottavasti ei tule kutsua töihin myös siksi, että mies on anestesiologi, eli jonkun pitää sairastua/loukkaantua pahasti että pitää jouluna alkaa leikkaamaan.

Vierailija
6/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiiiin kyllästynyt olemaan yksin.

Vierailija
7/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joskus varmaan on edessä mullakin se, että poika menee isänsä luokse jouluksi. Kai sekin joulu sitten jotenkin sujuu, en taida kyllä mennä sukuloimaan lapsiperheisiin. Sellanen kahdenkeskinen joulu jonkun ihanan miehen kanssa olis mukava, mutta jos ihan yksin joutuu oleen, niin varmaan on ulkomaanmatka tai edes Lapin ryyppyreissu edessä. Toisaalta, ollapa yksin kotona, nauttia jouluruuista, vetää kalsarikännit ja lukea ja katsella telkkua ja olla vaan. Ei sekään toisaalta hullummalta kuulosta.

Vierailija
8/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken lapset sitten lähtivät isänsä luo joulunviettoon ja itse NAUTIN sitä että saan vihdoin hiljentyä ja kaikessa rauhassa nauttia kuusen kimalluksesta. Myöhemmin syön jouluaterian, kuuntelen musiikkia ja luen ehkä jotain kirjaa. Tai nukun..

terv. neljän lapsen uupunut yh

Vierailija
9/9 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin päivysti, eli lähti äsken..tulee sitten joskus, ehkä huomenna. Olen nyt yksin, ellei tule kutsua, sitten en ole yksin vaan työntouhussa.

Mukavaa joulua kuitenkin kaikille, kinkku on paistettu ja aivan ihania kinkkuleipiä valmiina pakattu evääksi jos lähtö tulee.

Toivon vain rauhaisaa, riidatonta joulua kaikkiin perheisiin. Pahinta joulussa on nähdä hakattu äiti ja tietää että lapset on viety kesken joulun vietton ihan vieraaseen paikkaan.

Ettekö te isät ja äidit voisi ryypätä joskus muulloin kuin jouluna, joka on niin tärkeä juhla lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi