****PAINONVARTIOIDEN AATTOAAMU****
NON NIIN!
aattoaamu, ihanaa. Tässä tuloksia:
lähtö 79,2
aattoaamun tavoite 68
paino tänään 68,8
eli 800g jäi tavoitteesta saavuttamatta, olo on silti hyvä! nyt sitten lämpimän kinkun kimppuun! oikein rauhaisaa ja ihanaa joulua kaikille ja onnea vuodelle 2006. Mä palailen linjoille 2.1.2006!
T:Tiia
Kommentit (6)
Uskomatonta että paino on laskenut peräti 700g, vaikka välillä on tullut naposteltuakin, mutta ilmeisesti ihan sallituissa rajoissa.Ilo2:
lähtö 14.11 70,9
aattoaamun tavoite 66
paino tänään 67
En siis aivan tavoitteeseen päässyt, mutta tyytyväisenä kuitenkin aloitan joulun vieton. Nyt joulupuuron keittoo
Iloista ja maukasta Joulua kaikille! Nyt ei murehdita kiloja, vaan nautimme täysin rinnoin (vatsoin)! Palataan viimeistään 2.1.
Noniin, minullekin vaaka näytti tosi matalaa lukua.
Aloituspaino (12.8.): 76 kg
paino nyt: 63,3 kg!!!
kokonaispudotus tälle vuodelle: 12,7 kg!
tavoite saavutettu,mutta eiköhän joulun jälkeen ole taas pikkasen tavoteltavaa :D
Minäkin tosi tyytyväinen. Joulun jälkeen hyökkään alennusmyynneille! Ainoa mitä teen tänään painoni eteen on se, että käyn ihan pienellä kävelylenkillä ennen saunaa.
OIKEIN RAUHALLISTA JOULUA!
T: Lössykkä
Kohta lähdetään mummolaan ja jätän pojot unholaan pariksi päiväksi. Enkä kyllä käy vaaálla seuraavan kerran ennen kun 2.1. Ehtii kertyneet kilot vähän pudotakin:).
Tänään sama ku maanantaina eli 80.4, sinne seiskalla alkavaan en vieläkään päässy siis ja tavoite 78.8 jäi saavuttamatta ku 1,5 viikossa lähti vaan -200g :(.....
Aamulenkillä on käyty ja kohta tuoreille karjalanpiirakoille....
-Tonttu satsumassi-
ähän myöhässä. Mulla oli tavoite aattoaamuksi 68,5kg ja puntari näytti 68,4kg!!! Eli tavoitteeleen pääsin. Pudotusta maanataista oli 300g. Seuraavan kerran punnitsen itseni joko uuden vuoden aattona tai sitten jo uuden vuoden puolella... Hyvää loppu vuotta kaikille!
No niin, joulu on nyt sitten nautittu ;), kirjaimellisesti, (hih!). Paitsi että mun kohdalla ei nauttimisesta tullut mitään kun iski mahatauti, eilen vasta herkuttelin sillä pannassa olleella suklaalla, nam....
Siis harvinaisen kyvyt joulunaika tuli mulle, vieläkään ei oikein maistu raskas ruoka. Keittoa ja sen semmosta. Positiivista kyllä siinä mielessä, että ei tullut turhaan mussutettua ja sai ihan luvan kanssa nukkua kellon ympäri, mikä lapsiperheessä ei muuten olis mahdollista. Onneks anoppi ja appi oli kylässä, ni tosiaan pystyi huilaamaan. JOulukuusen koristelutkin hoitui hienosti miehen ja lasten voimin, ja jaksoin juuri ja juuri istuskella sen aikaa kun joulupukki kävi, vaikka osa lahjoista jäi odottamaan seuraavaan päivään... kaikki voimat oli kyllä poissa tyhjennyksen jälkeen ja vielä kun ruoka ei maistunut pariin päivään. Onneksi vissy on keksitty....
siispä tässä mun lukemia nyt, kun ehkä nuo nesteetkin on jo vähän tasaantuneet elimistössä...
aloitus 13.10.05 72,0kg
paino nyt 28.12.05 63,1kg
vkon pudotus 1,4kg (mahatauti edesauttoi)
kokonaispudotus siis 8,9kg
joulun tavoite oli 65kg, mikä alittui jo vko sitten
ajattelin pääsiäiseksi lopputavoitetta 52kg, katsotaan kuinka edetään...
Tsemppiä kaikille uuteen vuoteen!!!
... ja ihanaa, kun kesän lomakuvat on jo vanhaa, pulleaa minää ja ale-myynneistä voi ostaa pienempiä vaatteita!
Tuloksia:
Lähtöpaino( vajaa 4 viikkoa sitten): 92kg
Tänään aamulla: 86.5kg, tavoite oli 86kg, eli ihan hyvin siis.
Senttejä on neljässä viikossa lähtenyt yhteensä 16cm!! Vyötäröstä 12cm ja lantiolta 4cm!
Erittäin tyytyväinen olen siis:)
Mukavaa aattoa kaikille!