Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä vaiheessa aloitte ostamaan vauvoille tarvikkeita, millä viikolla??

24.12.2005 |

niin ihan aluks, kaikille hyvää joulua!!!!

ja sitten niin millä viikolla aloitte ostamaan, sänkyjä, sittereitä, jne..

mulla nyt 25+5 ja viel en oo mitään ostanu... tosin vaatteita on kyllä aimo kasat kun on kaks lasta ennestään..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka iso hankinta tais olla rattaat ja ne hankittiin jo rv 22. Asiaan kyllä vaikutti se, että sillon saatiin " käytetyt" (=pari kertaa käytetyt) helsingistä edulliseen hintaan.

Sänkyjä ei tarvinnut hankkia, kun saatiin mun vanha sänky ja miehen sukulaisilta toinen.

Sittereitä ei koskaan hankittu. Kaukalot on ajanut sittereiden virkaa ja ne taidettiin hakea vast joskus rv33+.

Vaatteita ja pikkukrääsää innostuin ostelemaan pitkin raskautta.

Dummy + sinisen talon nallea innoissaan tuijottava kaksikko (7,5kk)

Hyvää Joulua!!!:)

Vierailija
2/4 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateet ja sellaiset pienet jutut ovat ostettu! Sängyt, vaunut ja turvakaukalot eivät vielä ole! Sen lopputuloksen, että tarviko todellakin kaksosten vaunut ja kaksi turvakaukaloa, näke vasta sairaalassa, noin pari päivä synnytyksen jälkeen!!!

Mutta onhan isi siihen nyt hyvin opastettu, että mitä ja millaista tarvitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voitin pelkoni ja taikauskoni, ja uskaltauduin hankkimaan kaikki tarvikkeet ajoissa. Makasin nimittäin viimeiset 6 viikkoa sairaalassa täydessä vuodelevossa. Tietysti voi miehenkin laittaa asialle listan kanssa, mutta kun oli esikoisista kyse, halusin itse ehdottomasti olla mukana hankinnoissa =). Hyvää loppuraskautta ja Joulua!

täpäkkä & ulkona nukkuvat tyttö ja poika 1v3kk

Vierailija
4/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut varattiin jo rv 15. Maksettiin 10% käsiraha ja mies kävi maksamassa ja hakemassa sen jälkeen kun vauvat olivat syntyneet.

Rv 22 hankittiin toinen turvaistuin (Gracon Autobaby jalustalla, tosi hyvä suosittelen) lisäksi saattiin puoli ilmaiseksi iso kasillinen vauvan vaatteita. Rv24 käytiin hakemassa 2 pinnasänkyä ja hoitopöytä (Helsingin monikkoperheen kirpputori palstalta löydetty http://www.hmp.fi/ ) ja ostettiin toinen samanlainen käytetty turvaistuin. Rv 28 ostin lisää vaatteita suurelta lastentavarakirppikseltä. Sitterit ostin kaveriltani rv 29. Äityspakkaukset (2kpl) tulivat rv 29. Lisäksi sain ystäviltäni vaatteita lainaksi isot laatikolliset. Vaatteita sitten pesin ja järjestelin kaappeihin. Ihan hyvä että olin ajoissa liikkeellä sillä jäin saikulle jäin rv 27, vuodelepoon rv 30, sairaalassa olin viikon rv 31 ja sen jälkeen kotona lepäilin. Mies joutui pesemään osan vaatteista ;) Vauvat syntyivät rv 37+3 ja oli kiva tulla kotiin kun oli kaikki tavarat valmiina.

Onnellista odotusta loppuraskauteen

hopsi ja mukulat 1v

ps. muista vauvavakuutus, meillä ainakin on maksanut itsensä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi