Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konttori-sarja on tosi hauska! Tulee ykköseltä klo 18.40 tänään. Ootteko kattonu? Vois olla ihan meidän toimistolta.

Vierailija
23.12.2005 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka david brent on tehny. eli sillon kun se sitten sai lopuksi potkut officesta ja sit muka alotti uran laulajana... siis me hekotettiin miehen kanssa kyyneleet silmissä kun se valkosessa ihme pyjama-asussa tulkitsee " if you don' t know me by now" . sairaan hyvää huumoria =)

Vierailija
2/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä taviksilla yleensä on. Se on meilläkin minun ja mieheni ehdoton lempisarja ja olen kyllä aika ihmeissäni kun kukaan tutuista ei oikein kuulemma siitä tykkää mutta luulen että monet on liian tyhmiä tajuumaan sitä englantilaista huumorintajua joka vaatii hyviä hoksottimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yksinkertainen tyyppi voi pitää tylsänä kun ei ymmärrä vitsejä. ja parempi niille joiden ei tarvi seurata tekstitystä ja ymmärtää brittiläistä inside jokea. meikäläinen nauraa koko ajan hervottomasti ku katon sarjaa, mutta mmonet tuttuni eivät jaksa seurata olleskaan. tykkään muutenki englantilaisesta huumorista, joka on mielestäni maailman parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä