Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka menette esim anoppilaan aatoksi! Mitä viette joulutuomisiksi??

Vierailija
23.12.2005 |

Me menemme huomenna jo puolenpäivän aikaan anopin ja apen luokse jouluaattoa viettämään ja olemme siellä myös yötä..

Sanoivat ettei mitään ruokia tai paketissa olevia lahjoja saa viedä joten olen tehnyt sellaisen pienen " herkkukorin" jossa on jouluiset keittiöpyyhe,patalappu sekä uunikinnas, punaviinipullo,pieni konvehtirasia,servettejä,kynttilä sekä kivat joululeikkelehaarukat... lisäksi on vielä amaryllis viemisinä... kait nämä jo riittää siitä hyvästä että heillä syömme jouluruokaa ja olemme yötä...??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viemme aina perinteisen joulukahvin tai kukan. Tänä vuonna vuorossa kahvi ja tietysti muut paketoidut lahjat.

Vierailija
2/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi ei loukkaannu vana ottaa apuni vastaan huomaavaisena eleenä. Teen kinkun, lohta ja muita kalaherkkuja. Anoppi keittää pout, tekee salaatin ja valmiit laatikot. Näin kaikki pystyvät syömään =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina ovat toki siitä iloisia.. =) terv. alkuperäinen kirjoittaja..

Vierailija
4/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hyvää viiniä joulupöytään ja jouluinen kukkakimppu viemisinä. Lahjoja ei viedä lainkaan. (yhteinen sopimus)

Vierailija
5/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei viedä kun joululahjat ja ehkä joku pieni hyasintti. Anoppi ja appiukko on niin iloisia, että ollaan aatto niillä että luulen sen olevan paras lahja ja vieminen mitä löytyy.

Vierailija
6/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tehtyä hedelmäkakkua ja saaristolaisleipää, ehkä myös viiniä sekä hedelmiä, mm. tuore ananas:-)

Vierailija
7/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikeestiko ne vaan pyysi olemaan tuomasta niitä paketteja, tavara kelpaa?