Evoluutio on tehnyt virheen
Tai ainakin toiminut liian hitaasti. Nimittin ihmisen peniksen osalta. Jossain on menty pieleen, jos keskimittaisella peniksell ei voi kunnolla tyydytt naista. Toisin sanoen "pienimunaisia" miehi on niin paljon. Itsellni on "ihan kohtuullinen" 13-14cm / 4-4 cm, kuitenkin tulee usein mietitty ja stressattua, ett saisi olla 30% lis. Tmn hetkinen tyttystv on kyll tyytyvinen, mutta olemme molemmat nuoria ja melko kokemattomia. Jotenkin minun on vaikea kuvitella, ett voisin kunnolla tyydytt esim 30-40v naista. Voi toki olla, ett Internetin ihmeellinen maailma on vristnyt kuvaani aika pahasti, sill luultavasti kaikkiin kyselyihin vastaa todennkisemmin isomunaiset ja monet varmaan pyristvtkin mittoja vhn ylspin..
Semmosta. Keskustelua evoluution virheest ja todisteesta sille, ett jumalaa ei ole olemassa.
mutta nainen voi. Eli kun nainen pitää paikkansa (jumpalla) timminä, voi pienikaluinenki mies suoda ja saada täydellisen nautinnon.
Itse en henk.koht. ymmärrä tuota kalun mittaamista. Olen ollu mieheni kanssa 12v yhdessä eikä hajuakaan hänen kalunsa mitoista. Mulle riittää, kun tiedän että hän täyttää minut kokonaan ;) Aiemmin olen ollut 3 miehen kans sängyssä enkä kyllä muista yhtään minkä kokoiset heillä oli. Ylipäätään en kiinnitä tuommoiseen asiaan huomiota!
N 28