vauvan liikkeistä
Hei!
Tämä voi olla vähän " tyhmä kysymys" , mutta voiko alussa vauvan liikkeet tuntua epäsäännöllisesti. Tunsin ekaa kertaa vauvan liikkeet kaksi päivää sitten, sen jälkeen ei ole ollut juuri mitään liikettä. Ehkä jotain , mutta paljon pienempää.
Onko tyypillistä että alussa on vähän epävarmaa?
Kommentit (3)
...oli epäsäännöllistä aluksi, eli välillä tuntui jotain liikkeen kaltaista ja sitten taas saattoi olla useampi päivä, ettei tuntunut mitään. Edelleen vauvalla on hiljaisempia ja vilkkaampia päiviä. Mulla on istukka edessä ja kohtu taaksepäin kallistunut ja tunsin ekatkin liikkeet vasta aika myöhään, joskus viikolla 19-20.
-Aranja rv 26+2-
Kyllä mulla meni alkuun ainakin pari viikkoa, että tuntui ihan satunnaisesti vaan liikkeitä. Saattoi olla montakin päivää, ettei tuntunut mitään. Ja sitten ku silloin vielä ei ollut edes ihan varma, että oliko se nyt vauva kun siellä liikkui =D Nyt vasta jälkikäteen pystyy sanomaan, että kyllä ne silloinkin jo liikkeitä oli. Nyt viikkoja 22+0 ja liikkeet tuntuneet päivittäin kuukauden verran.
Ihan normaalia on että tunnet liikkeitä epäsäännöllisesti. Olen tuntenut liikkeitä vajaa rv17 ja nyt rv19+2 vasta tänään on olen tuntenut ' pientä jupuilua' pitkin päivää silloin tällöin, huomenna on ehkä taas hiljaisempi päivä.. Kyllähän sitä itsekin olin välillä hermostunut kun mitään ei tuntunut mutta ole huoleti ja anna vauvasi kehittyä omassa tahdissaan. Ties millaisia kylkykumautuksia tässä vielä tulevina aikoina saammekaan tuntea! (-;
Rauhaisaa joulua!