Oletko kussut kännissä allesi?
Matkustin viime viikonvaihteessa yöllä taksilla. Kuski varoitti istumasta etupenkille, se kun oli märkä tunnin pesemissession päätteeksi.. Edellinen asiakas, 3-kymppinen naisihminen, oli kuulemma päästellyt alleen kesken matkanteon. Olin aika ihmeissäni, johon taksikuski totesi ettei se ole yhtään tavatonta. Sesonkiaikoina eli jouluna/uutenavuotena, vappuna sekä juhannuksena saa penkin pestä ihan säännöllisesti. Ja aina on pissijänä päissään oleva nainen, ikä saattaa olla mitä tahansa 20 ja 70 välillä..
Mä olen ollut useastikin TODELLA kännissä, mutta kertaakaan en kyllä ole alleni kussut! Oletko sinä?
Kommentit (29)
niin ei silloin kyllä pidätyskyky toimi...
3 kertaa näin on nukkuessa käyny ja se on maailman nolointa, mutta onneks ei sentään taksissa!! Kun on aivan umpisammunut, ei tietenkään herää kovaankaan hätään.
Vierailija:
No en todellakaan, enkä kyllä ole muutenkaan ollut niin humalassa että kontrolli menisi..
Mä en käsitä sitä että juodaan niin tajuttomasti että seuraavana päivänä saa kysyä kavereilta että " oliko mulla hauskaa!??!" ... Mikäs idea siinä enää on?
mutta joskus vaan käy niin... Onneksi todella harvoin. Varsinkin silloin nuorempana saattoi mennä välillä yli...
Hurjassa nuoruudessa himassa podin krapulaa silloisen poikaystäväni kanssa ja ihmettelin darrasekavuustilassani, että mikä saa kämpän haisemaan ihan paskalta.
Illalla vasta löysin pikkuhousuni sohvan alta, olin paskonut siistin paketin vain alushousuihini ja heittänyt ne sitten sohvan alle...eikä mitään muisti kuvaa...
Toisen kerran olin äitini luona ja näin lapsuuskaverini pitkästä aikaa, meni vähän överikisi ja aamulla sain huomata yrittäneeni käydä tarpeilla keittiön roskiksella. Muisitkuvia on, kun se ilmassa kyykkääminen tuntui perin hankalalta...
Mulla on se " raja" , ja sitä en voi ylittää tai homma menee ihan oksenteluksi. Vedättekö te viinaa sitten ihan tappiin asti, niin että nuupahdatte lasiin?
Vierailija:
mutta joskus vaan käy niin... Onneksi todella harvoin. Varsinkin silloin nuorempana saattoi mennä välillä yli...
Ja edellä kirjoittamaani tekstiä en tarkoittanut VAIN sinulle 16, vaan kaikille joille näin käy... :)
en varmaan edes pysty vetämääm övereitä. Mutta nuorempana ei todellakaan ollut mitään rajaa. Enkä kyllä todellakaan muista, mitä silloin päässä liikkui, kun sitä viinaa piti vetää niin paljon, ettei tajunnut mistään mitään. Todennäköisesti ei juuri mitään...
En oikein tajunnut mitä tapahtuu, olo oli tosi outo ja pissa vain tuli :/ Mittään en mahtanut..
En tosin ole ollut koskaan kännissä:)
Kerran teini-iässä olen pissannut alleni. Olin ratsastusleirillä, ja yöpymispaikka oli omistajaperheen kodin yläkerrassa vielä sinä vuonna. Noh, en sitten käynyt illalla vessassa (ei ollut tarvetta) ja tietenkin yöllä tuli kamala vessahätä.
Ainoa vessa silloin oli rakennuksen alakerrassa, johon ei oikein kehdannut mennä kun kerran yö oli (en halunnut herättää mainittua perhettä). Pidättelin niin kauan kuin jaksoin, mutta pari tuntia ennen heräämisaikaa en kertakaikkiaan jaksanut enää pidätellä, siispä annoin tulla.
Aamulla sitten huonetoverit ihmettelivät virtsan hajua, mutta kukaan ei tunnustanut olevansa lähde (eikä minulla varsinkaan ollut aikomusta tunnustaa), porukat oletti, että joku oli pissannut unissaan, eikä muista sitä. Ja pissa oli tietenkin kuivunut, joten eihän sitä ollut voinut enää tuntea.
Tulos: kaikki makuupussit (kaikilla huoneessa oli makuupussit nukkumista varten) tuuletettiin ennen ekan ratsastustunnin alkua.
kerran, 12-vuotiaana, ensikänneissä. Ja olinkin niin kännissä, että henki meinasi mennä, joten toi nyt oli vielä pientä.
Minä tunnen yhden taksikuskin ja hän sanoi, että pahimpia ovat vähän vanhemmat naiset jotka ovat kännissä. Hän sanoi, että niille pitää jutella koko ajan, että pysyvät hereillä. Jos ne nukahtavat, niin kuset tulee alle.
Yök. Luulin että vain jotkut dorkat miehet tekee niin. Ei kukaan tuttu ole tunnustanut myöskään, enkä ole kuullut juorujakaan kenestäkään.
Kerran kävin mökillä kakkosella unissani terassilla puuceen sijasta ihan ilman alkoholin vaikutusta. Olin aamulla sitten ihmeissäni, onneks heräsin ennenkuin kukaan muu niin ehdin siivota. :D
hirveet änkyräkännit ei muistia koko illasta..Kerran jäi muisti pois niin etten muistanut seuraavana päivänäkään ystävieni nimet tai missä asuivat.Miljoona kertaa sammunut mutta ikinä ei ole tullut kusta tai paskaa housuihin,ei edes nukkuessa.
Olen joskus juonut IHAN liikaa (luojan kiitos nämä jäivät opiskelujen myötä), mutta en ole koskaan sotkenut mitään paikkoja. Ulkona olen pissannut ja oksennellut vain pensaikoissa, muutoin pissat ja kakat pyttyyn ja oksennuksetkin yleensä, pari kerta aolen oksentanut muovipussiin.
Mulla vaikuttaa hormonit TOSI paljon viinapäähän, enkä tajunnut sitä ennen kuin aika myöhään. Nuorena usein kanssa syömiset oli vähän niin ja näin ja tottakai sekin vähentää kestävyyttä. Ja välillä vaan en huomannut miten nopeasti tuli juotua. Yleensä kun vedin liikaa, niin tulos oli se että sanoin et nyt väsyttää ja oksennusta pidätellen poistuin paikalta. Oksensin joko vasta kotona, tai lähimmässä "piilossa" ts vessassa/pensaan takana. En ole siis koskana kussut/paskonut vääriin paikkoihin.
Mulla on se " raja" , ja sitä en voi ylittää tai homma menee ihan oksenteluksi. Vedättekö te viinaa sitten ihan tappiin asti, niin että nuupahdatte lasiin?
Vierailija:
mutta joskus vaan käy niin... Onneksi todella harvoin. Varsinkin silloin nuorempana saattoi mennä välillä yli...Ja edellä kirjoittamaani tekstiä en tarkoittanut VAIN sinulle 16, vaan kaikille joille näin käy... :)
vaikka nuorempana tuli juhlittua railakkaamminkin, käsilaukkuuni olen kerran oksentanut autossa kun ei ollut pussia. Pidätyskyky toimii enkä nykyisin enää juo itseäni sellaiseen humalatilaan
Onneks ei itselle ole koskaan käynyt noin nolosti humalassa, vaikka kaikkea muuta on kyllä tapahtunut. :)
Olen, 14-vuotiaana. Varastimme kaverin kanssa hänen isältään viskipullon, jonka typerinä joimme kokonaan pois nopeaati. Sammuin metsään, kusin kasarifarkkuni märiksi ja oksensin niin, että tukka ja paita olivat kiinni maassa. Vuosi oli 1988.
Olen, 14-vuotiaana. Varastimme kaverin kanssa hänen isältään viskipullon, jonka typerinä joimme kokonaan pois nopeaati. Sammuin metsään, kusin kasarifarkkuni märiksi ja oksensin niin, että tukka ja paita olivat kiinni maassa. Vuosi oli 1988.
Olin siis vielä yleisellä paikalla..Paita oli sidottava vyötärölle ettei ihmiset huomaisi. T-paidassa sitten tallustelin vaikka oli syksy