Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni ei ole ystäviä :(

Vierailija
15.06.2008 |

minulla niitä on vaikka muille jakaa, mutta miehelläni ei. Tosi mälsää. Haluaisin niin kovasti viettää joskus jotain "pariskunta" iltoja, mutta miten, kun ei ole pariskunta kavereita??

Suurin osa minun ystävistäni on sinkkuja ja loput ketkä eivät ole, heidän puolisonsa on niin eri aaltopituudella omani kanssa, etten edes jaksa aloittaa mitään tutustumisyrityksiä.

Miksi olenkaan ottanut näin epäsosiaalisen kumppanin itselleni!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän aikuinen ihminen tiiä miten haluaa elää. jollei oikeesti ees halua kavereita. mun mies ei pahemmin kavereita kaipaa.

Vierailija
2/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on hänellä nyt joitain, mutta ei hän ole kiinnostunut heitä kamalan usein tapaamaan. Hän viettää viikonloppunsa ennemmin toisin kuin ystäviä tapaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asia vaivasi minua, mutta ei enää. Minä en sille voi mitään ja itse olen mieheni valinnut. Ei olla pariskuntailtoja juuri vietetty, kun mun kaverit on kans sinkkuja tai sitten niiden kumppanit on kans niin eri aaltopituudella, että turha yrittää. Olen tyytyväinen kuitenkin, miehessäni ei ole mitään vikaa. Itse pidän yhteyttä omiin kavereihini monta kertaa viikossa.

Vierailija
4/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän niitä perhetuttuja tulee. Näin ainakin meillä. Monet mun kaverit ja puolisonsa ovat tutustuneet mieheeni ja sittemmin ovat muuttuneet perhetutuiksi.

Vierailija
5/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella sosiaalinen ja taitava verkostojen ylläpitäjä. Meillä on varmaan jotain 30 tuttavapariskuntaa, joista vain murto-osa tulee minun "puoleltani".

Vierailija
6/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi