Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa niin maan per****esti!

23.12.2005 |

Tuossa vähän aikaa sitten kerroinkin ongelmastani mieheni entisen kanssa... (Teksti tällä foorumilla otsikolla " Ongelma nimeltä ex......" )

Tämä asia on alkanut todella vaivaamaan minua, hänen käytöksensä on jollain tapaa niin " uhkaavaa" . Heräilen yöllä painajaisiin (!!), että hän ampuu minut ja lapseni meidän nukkuessamme.

Päivät olen täällä kotonamme ovi takalukossa erityisavaimella, että hullu naikkonen ei halutessaan pääse sisään.

En tajunnut kuinka paljon tämä asia minua vaivaa ennen kuin näin tuon painajaisen...

Olen kyllä suht varma, ettei hän mitään kovinkaan dramaattista menisi tekemään, mutta jotenkin tuo uni sai minut varpailleen.

En edes tiedä tarkkaa syytä, miksi tästä tänne kirjoitan, kunhan puran... Miehelleni en kehtaa sanoa, koska tiedän kuinka naurettavalta tämä kuulostaa... Huh. Joulukin on tulossa ja sehän ne tunteet pintaan nostaa, niin negatiiviset kuin positiivisetkin.

Että eiköhän se sekopää anna pian kuulla itsestään. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo pelko minusta kuullosta yhtään naurettavalta! Ei ex:ä todennäköisesti teille pahaa tee, mutta sinun pelkosi on totisinta totta. Ja etenkin öiseen aikaan jos heräät painajaisiin, asiat vaikuttavat vielä pelottavimmilta kuin päiväsaikaan ovatkaan.

Minusta sinun olisi hyvä puhua miehesi kanssa tästä kuitenkin, tai edes jonkun muun kanssa. Puhuminen monesti saa omankin pään selkeämmäksi, ja ongelmat tuntuvat sen jälkeen hieman lievemmiltä.

Raskasta tuo varmasti on. Läheiselläni on/oli paha masennus ja lääkeriippuvuus ym. ja hänen mielentilansa kyllä heilahtelivat laidasta toiseen, koskaan ei tiennyt milloin " räjähtää" niin sanotusti. Uhkailuja en onneksi saanut, mutta täysin perusteettomia haukkumisia ym. yhtenä päivänä ja toisena kaikki oli taas kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Se on raskasta kun koko ajan on " varpaillaan" eikä uskalla hengähtää kun jo odottaa seuraavaa purkausta.

Meillä tilanne on jo onneksi huomattavasti parempi kuin vaikka vuosi sitten, tilanne rauhoittunut melkoisesti.

Puhu miehellesi tai muulle läheiselle, ja surffaa vaikka netissä mielenterveys aiheisia linkkejä, auttavia puhelimia on, johon voi myös läheiset tai muuten asian kanssa tekemisissä olevat soittaa. Voisi helpottaa jo että saa toisen näkökannan asioihin.

Entä olisiko mahdollista pitää jonkinlainen kriisipalaveri tämän ex:n, teidän, ja mahdollisen ex:n terapeutin tai muun ulkopuolisen kanssa? Tuntuuko mahdolliselta että istuisitte kaikki saman pöydän ääreen keskustelemaan tästä? Ei ole oikein että ex:ä tuolla tavalla terrorisoi elämäänne, vaikka onkin mielenterveyshäiriöinen. Sinua vaivaa ja pelottaa asia tosissaan, joten asialle on saatava loppu!

Vaikea antaa neuvoja, mutta toivottavasti asiat tuosta pian rauhoittuvat teillä. Jaksamista!

Vierailija
2/2 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään vähää aikaan, luojalle kiitos. Mutta jotenkin en vain osaa hengittää tässä tilanteessa. Odotan kokoajan, milloin seuraava pommi nasahtaa. Varsinkin, kun pieni poikani on myös täällä. Se saa jotenkin niskakarvat pystyyn.

Kerroin miehelleni peloistani, ja ensimmäinen reaktio oli nauru. Johon minä vastasin hysteerisellä itkulla. Hän ei tuntunut tajuavan, että tämä tilanne ja pelko ovat minulle tosia... Enhän minä tunne tätä kyseistä naista ollenkaan, mistä minä voisin tietää, miten hän käyttäytyy. Enkä minä voi tietää, onko hän oikeasti seinähullu, koska joka ainoa kerta kun olen hänestä kuullut, hän on käyttätynyt kuin sekopäinen. :/

Noh, toivottavasti mitään ei kuulukaan enää siltä suunnalta ja saamme aloittaa uuden vuoden rauhallisissa merkeissä.

Hyvää uutta vuotta ja kiitos teille vastanneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla