Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko " marttyyrikohtauksia" ? Harrastiko äitisi?

Vierailija
22.12.2005 |

Eli siis ulvotaan ja vollotetaan kun kukaan muu ei tee mitään/kaiken joutuu itse raatamaan jne. mutta IKINÄ ei pyydetä apua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan, vaikka koitankin siitä eroon päästä. äitini teki sitä usein. ja vaikka niin vannoin etten tuu äitini kaltaiseksi.

Entäs sinä ap? Ettei oltas siskoksia?;)

Vierailija
2/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini en tosin muista näin käyttäytyneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nalkutan ja niin nalkutti äitinikin :)

Vierailija
4/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja velikin löysi itselleen vaimoksi oikein supermarttyyrin=)! Kuka haluaa tulla meille jouluks=)?

Vierailija
5/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sittenpäätän että tämän haluan tehdä omalla tavallani ja koska HALUAN tehdä ilman apua niin sitten en voi valittaa jälkikäteen taakasta. Mutta mulla menee niin inhonväristykset selässä kun muistelen äidin marttyyrikohtauksia, joiden aikana piti aina pyytää anteeksi kauheaa käytöstään (josta kuulin silloin ekan kerran) ja kuinka joka ikinen loukkaus kaivettiin viimeisen vuoden ajalta uudelleen anteeksipyydettäväksi. Argh se oli raivostuttavaa!

Vierailija
6/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kyllä saan pyytämättäkin, mutta silti joskus tulee heittäydyttyä marttyyriksi :-/

Vierailija
7/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs nalkku akka sanoo? Naputtaa siitä just, kuinka hänen täytyy tehdä kaikki ja toiset ei mitään. Se on vain tyylikysymys, räyhääkö vai huokaileeko pitkin nurkkia.

Molemmat epäterveitä käytösmalleja. Joko pohjimmiltaan nautitaan siitä, että valta on itsellä (minä kun teen kaiken, olen kaikista korvaamattomin = narsismia) tai sitten ei uskota, että kelpaisi omana itsenään tasa-arvoisessa suhteessa ja muksutkin voisivat kunnioittaa.

Toki on ihan ymmärrettävää, jos silloin tällöin sortuu tällaiseen lapselliseen käytösmalliin, mutta jatkuvana toimintapana...

Vierailija
8/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai minussakin on niitä piirteitä olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan