Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee jonkun naistuttavansa kanssa.

Vierailija
22.12.2005 |

Ensin toivotti hyvää joulua ja nyt on kuulunut tulevan jo monta viestiä. Käyn kyllä lukemassa sen viestit, kun nukahtaa, oon mä sen verran utelias.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä jaksa ohta enää valvoa niin pitkään, että se nukahtaa..

Vierailija
2/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sit meillekkin mitä viestitteli,

t:utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa mun miehellä olla luettavaa jos nämä jutut aikoo yöllä käydä läpi :)

Vierailija
4/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eka oli mun mies laittanut jotain (tarkistin lähetysajoista) että oli tosi mukavaa eilen ja olisi kiva tavata joskus uudestaan. Nainen oli vastannut sitten, että kiitos itsellesi jne. Molemmat viestit olivat olivat pitempiä, entä tässä nyt mainitsin. Niin ja ukko oli eilen baarissa ja tuli kotiin vasta 4jälkeen.

Vierailija
5/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli eka oli mun mies laittanut jotain (tarkistin lähetysajoista) että oli tosi mukavaa eilen ja olisi kiva tavata joskus uudestaan. Nainen oli vastannut sitten, että kiitos itsellesi jne. Molemmat viestit olivat olivat pitempiä, entä tässä nyt mainitsin. Niin ja ukko oli eilen baarissa ja tuli kotiin vasta 4jälkeen.

Vierailija
6/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Jotenkin mua ei edes hetkauttanut ne viestit!! se vaan oli nukkumassa ja puhelin oli kutsuvan näköisenä keittiön pöydällä ja ajattelinpa vai , että miksipä ei..!

Vierailija
7/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on vielä kaverimenoa. Eri asia sanoa " mä ajattelen sua" tms.

Vierailija
8/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressata ollenkaan ukon viestittelystä. Tossahan se on kotona koko illan kököttänyt ja jos olis jonnekin mennytkin, tuskinpa olisin pannu sitä tilille!! Ja jotenkin vaistot sanoo, ettei oo mitään tärkeetä. Ja sehän se huonon omatuntonsa kanssa elä, jos on tarvista.