Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako tämä teistäkin ihanalta kodilta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja vanhoja huonekaluja, mutta vähän väritön mun makuun.

Aika omituisia kuvia! Miksi asunnon myynti-ilmoituksiin valitaan niin kummia kuvakulmia. Kuka ne ottaa? Jos olisin kiinteistönvälittäjä, menisin johonkin valokuvauksen alkeiskurssille!

Vierailija
2/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kallishan tuo on, varsinkin kun putkiremontti odottaa heti kulman takana...

Tuohon neliömäärään kun tungetaan noin monta huonetta, ei ne voi olla kovin paljoa koirankoppia isompia..... ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon neliömäärään kun tungetaan noin monta huonetta, ei ne voi olla kovin paljoa koirankoppia isompia..... ;D

Vierailija
4/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan minun makuuni muutenkaan. Sopii kai perheelle, joka on keijukaiskokoa, osaa liidellä ja tykkää miniatyyrihuonekaluista.

Vierailija
5/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3h+k 68m2, siinäkin toinen makkari oli aika pieni. En voisi kuvitellakaan samaan neliömäärään vielä yhtää huonetta lisää. Sun laskuista unohtui se, että eteinen ja kylppärikin vievät oman osansa neliömäärästä...........

Vierailija
6/9 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas hassua. Mun mielestä siis. En voisi itselleni kuvitella kyllä.

Vierailija
7/9 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miten noissa neliöissä voi olla 3 makuuhuonetta ja vielä siedettävän kokoiset muut tilat. Meillä on neliöitä 76 ja huoneita yksi vähemmän, enkä kyllä tiedä, mistä tässä enää olisi voinut säästää niin että kolmaskin makkari olisi saatu jonnekin ahdettua.

Miinusta myös oman saunan puutteesta, tosin kaikille se ei välttämättä ole niin kovin tärkeä.

Vierailija
8/9 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein niitä onkin luultua enemmän kun tarkistusmitataan. Toisekseen kylppäri ja eteistilat saattavat olla varsin pieniä.

Vierailija
9/9 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova hoitovastike + hinnan lisäksi rahoitusvastike...

Täytyy olla kyllä pieniä huoneita. 15m2 mh koko on mielestäni hyvä. Aulatilaa näyttää olevan mutta viekö liikaa neliöitä.

Muuten oli kivan näköinen, minun makuuni menisi. Mutta täyttyykin katsoa hintaa, vuosilukua sekä neliöitä. Pinnalla ei saisi olla niin suurta merkitystä, varsinkaan noin vanhassa talossa. Onhan remppa aina itseltä pois mutta tuollaisen rempan tekee huonoonkin taloon jo muutamalla tonnilla, että kannattaa miettiä montako kymmentä tuhatta on valmis maksamaan uudistetusta pinnasta.