Minä juon alkoholia jouluna.
Oluen tai viiniä ruuan kanssa. Illalla pari terästettyä glökiä. Miehellä sama juttu. Lapset eivät todellakaan kärsi tästä. Meillä tulee olemaan taas ihana joulu, niinkuin aina ennenkin. Oman perheen kanssa ollaan, omassa kauniissa kodissa. Paheksukaa ken tahtoo, minä en teistä välitä.
Kommentit (11)
minä en teistä välitä ja silti odotat että saat " puoltoja" toimillesi täältä palstalta. aika huvittavaa kertoa juomisesta täällä ja odottaa muiden myötätuntoa asiallesi. voit oikeesti juoda mitä haluat kertomatta sitä koko kansalle
Vierailija:
Oluen tai viiniä ruuan kanssa. Illalla pari terästettyä glökiä. Miehellä sama juttu. Lapset eivät todellakaan kärsi tästä. Meillä tulee olemaan taas ihana joulu, niinkuin aina ennenkin. Oman perheen kanssa ollaan, omassa kauniissa kodissa. Paheksukaa ken tahtoo, minä en teistä välitä.
Ne jotka ovat joskus kärsineet juomisesta arvostelevat täällä jatkuvasti niitä jotka uskaltavat alkoholiin koskea. Sen takia asia on hyvä nostaa esiin näinkin päin.
siitä että ollaan entisiä alkoholisteja vaan mitä järkee on kirjoittaa täällä että joo meilläkin on ostettu joku kolmen euron viinipottu joulupöytään kun kuitenkin kuusikin on vielä varastamatta ja muut asiat rempallaan
Eikö teillä ole jouluna koti laitettu todella kauniiksi? ja tunnelmalliseksi? Ilmeisesti ei.
aion tehdä saman, mutta aloitan sen viinilasillisen anoppilassa, ja illalla sitten kotona ukon kainalossa ehkä pari lisää
Ja siellä vedetään perseet olalle. Kyllä muokin potuttas!
Alkoholivanhempien lapset täällä luultavasti keuhkoo. Eivät osaa itsekään ottaa vettä väkevämpää ja luulevat kaikkien olevan samanlaisia.
Humaltuminen ei mielestäni kuulu jouluun. Viini kuuluu. Voin tosin juoda alkoholitontakin viiniä, mikäli löydän hyvää sellaista.
Hyvää joulua kaikille!
mistä sinä muka tiedät kuka täällä mesoaa?
t. alkoholistiperheen lapsi joka mielellään juo 1-2 lasia hyvää viiniä joulupäivällisellä, ja terästääpä vielä glöginsäkin viinillä :)
juopottelua en kuitenkaan harrasta enkä pidä humalaisista
Vierailija:
Alkoholivanhempien lapset täällä luultavasti keuhkoo. Eivät osaa itsekään ottaa vettä väkevämpää ja luulevat kaikkien olevan samanlaisia.
Lapset eivät taatusti kärsi meidän ryypiskelystä.
(meillä ei ole lapsia)