Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmevuotiaani sanoi:

Vierailija
15.06.2008 |

"Äiti, haluaisin lisää äitejä."

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, sinä olet vanha, mutta et kuollut. Ei se ole vakavaa, koska olet kuitenkin kaunis."

Vierailija
2/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4-vuotias sanoo lähinnä että äiti on tyhmä, en tykkää äitistä, mä olen vaan isin tyttö jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moiskautti pusun suoraan suulle.

Ei ollut kyllä eka kerta, mutta joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä.

Vierailija
4/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pissa oli tullut lattialle. Lapsi katsoi minua hetken 30 sentin päästä ja sanoi:

"iloinen!" ja hymyili leveästi. No enhän mäkään muuta voinut =)

Vierailija
5/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minulla olisi toinen äiti!

ja

Äiti olet hirveän rakas!

Vierailija
6/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylissäni istuessaan:

katseli pitkään kasvojani ja sanoi: "äiti, sinulla kasvaa viikset"

Vierailija
7/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin lauleskelee: "Äiti, sinä olet lakaas, äiti on lakaas, äiti on lakaaas!" Kovaa ja kuuluvalla äänellä ;). Tyttö onkin sitten paljon hillitympi. Tosin tuolta pojalta kuulee helposti päinvastaisiakin totuuksia :).

Vierailija
8/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, leikitään, että sä oot tyylikäs ja tää huomais sen.."=))))

Ja lapsi rakastaa mua kuulema viissataa kuustuhatta seittemänsataa viissataatuhatta kuuuskymmentäseittemän plus yksi! Aika paljon=)))

Vierailija
9/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa perjantaina katselin Olet mitä syöt ja siinähän ne meni lihajalostomoon ja sioille kävi aika kurjasti ja poika huusi :voi ei sika meni kuolemaksi.

Kerran pojalla oli tässä hirveä räkätauti ja iskä kysyi mistä sinä olet nuhan saanut niin poika vastas että R-KIOSKILTA ,heh on tainut nähä mitä sieltä voi saada.Pojan kanssa olin saunassa ja kuinka ollakkaan noilla pienillä toi pippeli alkaa välillä"jöpöttää" niin poika huusi kato taas se nousi mitäs nyt?

Kerran kyllä häpesin poika oli vajaa kaksi ja hän työnsi kaupassa niitä lasten kauppakärryjä ja kuinka ollakkaan poika laittoi pari olutta kärryhin ja sanoi että isille saunakaajaaa ;)

Vierailija
10/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja juttuja lukee

Vierailija
11/20 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias oli isommalta kaveriltaan kuullut, että kukan terälehdistä voi laskea rakastaako joku. Tyttö repi syreenistä ison kukinnon ja laski kukka kerrallaan: "rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta...." Viimeinen oli rakastaa ja tyttö huusi innoissaan: "arvasin". 2-vuotias pikkusisko otti maasta voikukan ja repi sitä sanoen: "ei lakasta, ei lakasta, ei lakasta, ei lakasta". Tällaista meillä tänään Tampereella.

Vierailija
12/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pyytänyt tuomaan perhekaljaa, kun imetin vastasyntynyttä pikkusisarusta.

Tyttö oli tietysti kailottanut siellä kaupassa isoon ääneen, että miks meidän

aina pitää viedä äidille sitä kaljaa?!

Vierailija
13/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jokin aika sitten House kannessa ja sitaatti: "Haluan olla synkkä." Esitin sitten miehelleni muka olevani House ja sanoin tämän lausahduksen vakavalla äänellä. Yhden ainoan kerran, ei kuitenkaan niin hauska juttu ollut että olisi viitsinyt toistaa. Pari päivää myöhemmin 2 ja 3v lapseni tulivat vakavina sanomaan: "Äiti, me halutaan olla synkkiä." Kaikki niille jääkin mieleen!

Vierailija
14/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, miks sulla on noin pitkät tissit? :-/

Vierailija
15/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitti että "sitte ku määki oon aikuinen mulla kasvaa tissit tänne asti". Näytti napaansa.. :(

Vierailija
16/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti! Kato, mun pimppi ei oo vielä pilalla! Sun on, kun siinä kasvaa jo karvojakin"

Joskus tullut ostettua broileri, missä kasvoi karvoja, ja kun sanoin, että on mennyt pilalle, niin tyttö kysyi että mitenniin ja vastasin, että kun siinä kasvaa karvojakin

Vierailija
17/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuna ;)

Vierailija
18/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, voisitko sä olla mun ikioma?

Vierailija
19/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isi on tyhmä kakkamies" ja kun kysyy mikä äiti on niin tyhmä kuulema ja hän itse on apina : ).

Vierailija
20/20 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitti isin kavereille: "Äitillä pipu tippunut!" Eli pippeli, emme ole vielä kertoneet pojalle mikä sen äidin värkin nimi on. Poika kovaa väittää, että äiti on ollu joskus poikavauva ja sitten on pipuli tippunut ja äitistä tullut tyttö :D

Olimme terveyskeskuksen odotushuoneessa ja samainen poika: "pylly pipiää." Minä kysyin, että sinullako pylly pipiää? Poika kovalla äänellä: "EI! Äitillä pylly pipiää!!!" Sai äiti punastella ja nauraa muiden ihmisten katsoessa päälle :D Olin nimittäin edellisenä iltana sanonut pojalle, ettei äiti jaksa istua. Tämä tivaamaan, miksei? Keksin vain, että äitillä on pylly pipiää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan