Halloumi-reseptejä?
Pääsin kreikkalaisessa ravintolassa halloumin makuun. Antakaahan kivoja reseptejänne, kitooos!
Kommentit (4)
En ole vielä tehyt yhtään mitään itse Halloumista, mutta nyt on 2 juustoa kotona ja tänä iltana teen noita leipiä. Voi että se on hyvää juustoa! Ja varmaan rasvaprosenttikin ihan kohdallaan....;)
Minä paistan halloumi-viipaleet tilkassa oliiviöljyä kullanruskeiksi, ja tarjoilen heti lämpiminä salaattipedin päällä tai pelkästään tomaatti- ja sipuliviipaleiden kanssa. Todella herkullista!
SunAndMoon:
Minä paistan halloumi-viipaleet tilkassa oliiviöljyä kullanruskeiksi, ja tarjoilen heti lämpiminä salaattipedin päällä tai pelkästään tomaatti- ja sipuliviipaleiden kanssa. Todella herkullista!
Jos pidät hieman tulisemmasta mausta, niin kokeilepa paistaa Halloumi-viipaleet vihreässä currytahnassa! Aivan loistava yhdistelmä, suosittelen! Maistuva alkupala tomaattisipulisilpun ja rucolan kanssa.
tämä on kyllä simppeli ja ehkä jo oletkin tehnyt näitä ihania halloumi-leipiä:
Voitele vaaleat paahtoleiväsiivut margariinilla tai lorauksella öljyä. Laita päälle halloumijuustoa ja rouhi hieman mustaapippuria. Uuniin noin 200C ja 5-8min. Aivan sairaan hyvää! Ja sopii hienosti salaatin kera =)