kaveri suuttui, sai vauvan n. 1kk sitten sektiolla ja valitteli kun kävin kylässä kipujaan.
sanoi ettei enää ikinä halua sektioon, sattui kuulemma niin paljon seuraavina päivinä. no, lohduttelin tietenkin siinä, että tuskin joutuu uudestaan sektioon, että taatusti pääsee seuraavalla kerralla synnyttämään.
heti kun olin tuon sanonut ilmapiiri muuttui jäätäväksi, ja yhtäkkiä kaverilleni tulikin kauhea kiire lähteä kauppaan.
no lähdin tietenkin nopeesti pois tieltä, ihmetellen vaan mitä ihmettä tapahtui..
ihan mukava keskustelu oli siihen asti.
enkö olisi saanut lohduttaa? en itse sektiota ole kokenut, joten en oikeen voi tietää mitä olisi pitänyt sanoa..`?
Kommentit (23)
Itse olisin jumalauta kuollut,jollei sektiota olisi olemassa,olenko nyt siis vaan joku täti ihminen lapselleni?
Vähän hei rajaa noihin paska juttuihin
Itsekin koin, että en ole oikea äiti, kun en ole synnyttänyt... Onneksi asia on korjaantunut muiden lasten myötä :)
Jos joku kokee sen synnyttämisen alakautta yhdeksi tärkeäksi tekijäksi äitiyden alussa, niin se kai ei ole sulta pois? Eiköhän jokaiselle valkene sen lapsen kanssa eläessä, että lapsen syntymätapa on loppujen lopuksi yks kärpäsen paska siinä lapsen kanssa eläessä ja ajan kuluessa.
JA toisekseen, yritä nyt opetella vielä sitä sisälukutaitoa. Jos joku kirjoittaa " Itsekin koin" hän puhuu omasta kokemuksestaan, eikä suinkaan leimaa sinua täti-ihmiseksi.
Tekikö ne lobotomian sulle siinä sektion yhteydessä?
Vierailija:
Itse olisin jumalauta kuollut,jollei sektiota olisi olemassa,olenko nyt siis vaan joku täti ihminen lapselleni?
Vähän hei rajaa noihin paska juttuihinItsekin koin, että en ole oikea äiti, kun en ole synnyttänyt... Onneksi asia on korjaantunut muiden lasten myötä :)
vaan " lapsen-ulos-ottamista" . Enkä todellakaan pidä sektiolla lapsen saaneita yhtää sen huonompina äiteinä. Sektioon joutuminen kun ei ole äidistä kiinni.