Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitan nyt oman selviytymistarinani kannustukseksi teille.

22.12.2005 |

Neljä p****n täyteistä vuotta takana.

v.03 2 x kemiallinen raskaus.

v.04 alkuvuodesta kohdunulkoinen raskaus, jolloin poistettiin toinen munatorvi.

v.04 kesällä raskaustesti positiivinen, kohdussa ei raskautta. Hcg verestä alhainen, nousi vain hieman.

v.04 syksyllä kohdunulkoinen raskaus toisella puolella, hoidettiin Trexan piikeillä 3 x, olin kipeä 10 viikkoa, ja välillä sairaalassa ja välillä kotona. Kamalaa.

v.05 keväällä eka Ivf, josta nega. Pakkaseen saatiin 6 huurunenää.

v.05 syksyllä eka pas, siitä negaa

v.05 heti pas:n jälkeen todettiin 1.tyypin Diabetes, taas sairaalaan asustelemaan.

Nyt, reilu kaksi viikkoa sitten viimeiset huurunenät sulatettiin ja niistä 2 selvisi sulatuksesta ja molemmat siirrettiin.

Nyt olen raskaana. Oireet alkoivat aika aikaisin jo, mutta vielä jännitin kun kotitestit pp10,11 ja 12 näyttivät vain haaleaa plussaa, joko taas?

Kävin pp12 labrassa ja Hcg 139, nyt tänään uusinta pp15 ja Hcg 647, eli kyllä se on totta.

Tämän halusin kertoa siksi, että kaikilla on vielä mahdollisuus, vaikka usko ja toivo on jo aikaa sitten hävinneet. Niin monet itkut kun on tänä aikana itketty, on nyt kääntyneet vihdoin onnen kyyneleiksi.

Tämä palsta on täynnä hienoja ihmisiä, jotka jokainen ansaitsevat tämän onnen, olen saanut aivan uskomatonta vertaistukea täältä ja olen sen avulla selvinnyt, en olisi jaksanut muuten, koska ei olla kerrottu hoidoista kuin parille ihmiselle.

Älkää lakatka uskomasta.

-Lilli ja maailman paras Joululahja- (tai jopa kaksi...?)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet kaikesta huolimatta jaksanut uskoa tulevaisuuteen ja kestänyt kaiken tuon. Toivon sinulle sydämeni pohjasta piiiitkää ja rauhallista raskausaikaa.

Hyvää Joulua ja vauvantuoksuista uutta vuotta!

-Dreammom-

Vierailija
2/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet totisesti ansainnut plussan!

Olemme luultavasti olleet samaan aikaan tyksissä IVF:n punktiossa. Ainakin silloisten keskustelujemme ja täällä palstailujen perusteella luulisin niin, voin olla väärässäkin.

Minulla oli onni matkassa ja keväinen ivf toi plussan, Kuukausi tässä vielä olisi tarkotus tätä " palloa" kantaa. Kun toukokuussa sinulla ei tärpännyt, koin omasta plussastani syyllisyyttä ja en uskaltautunut kirjoittelemaan palstalla etten lisäisi pahaa oloasi.

Melkeinpä päivittäin olen seurannut tilannettasi palstalla ja toivonut kovasti sinullekin onnistumista. Sinulla on ollut tosi raskas tie odotukseen. Kaikkea hyvää sinulle ja onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä nainen olet!!! Toivon sydämeni pohjasta että kaikki menee hyvin, ja meneehän se. Kyllä nämä onnistumistarinat valavat uskoa vaikka se välillä katoaakin, jostakin se aina nostaa päätään ja taas mennään=) Oikein ihanaa joulua sinulle ja miehellesi.

Waimo

Ps. pitäkää junanovea raollaan, kyllä mä ensivuonna sinne hyppään vaikka väkisin....

Vierailija
4/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, empä olisi arvannut että täällä tavataan!

Olen tuhat kertaa miettinyt, miten sinun kävi, ja koittanut kaupoissa tiirailla...teillä talokin valmiin näköinen. Ihanaa loppuaikaa sinulle ja masullesi ja näköjään kannatti odottaa, olihan sullakin hoitoja takana ja ihan tosissaan olette ansainneet se onnistumisen, hölmö, mikset kertonut heti silloin!!!!

Eiköhän me törmätä...-Lilli rv4+5-

(missäköhän vaiheessa voisi näkyä ultrassa, kuinka monta matkustajaa..)

Vierailija
5/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuvuoden, hyppääppä siihen.

Vierailija
6/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toukokuun yhteisestä piina-ajasta asti toivonut tätä niin paljon sinulle. Ihana jouluylläri!!!

Nyt sitten jännätään montako salamatkustaaja sulla kyydissä on. ¨

Ihanaa masunkasvatusta

Tazu

Vierailija
7/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sinut jo viime keväältä kun piinailin ensimmäistä tuhoontuomittua IVF:ää ja olenkin seuraillut teidän hyvinkin hermoja kiristelevää hoitohistoriaanne. Onnea teille kovasti, kyllä olette vauvan jo todella ansainneetkin!

Meilläkin 3.IVF toi plussan ja siitä olen enemmänkin kuin onnellinen koska olimme jo lähdössä lahjamunasolujonoon omien alkioiden huonon laadun vuoksi. Nyt jännitän vielä reilun viikon että näkee onko masussa yksi vai kaksi asukkia.

Rauhaisaa masunkasvatusaikaa ja Hyvää Joulua toivottaen,

Hetula75 rv 5+1

Vierailija
8/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että onnistumisia tapahtuu raskaankin matkan jälkeen! :-)

Taidan vaan nöyrästi vielä antaa itsenikin uskoa!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla helmikuun (?) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä 2 kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija
9/10 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

dreammon, sullahan on ihan sikajännä päivä tänään itselläsi, toivon isoja lukuja=)

hetula,Onnea sinunkin plussastasi, tiedät siis varsin hyvin miltä tuntuu...Ihanaa.

Tazulle vielä kerran kiitos jatkuvasta kannustuksesta ja käyn päivittäin lukemassa kuulumisiasi ja odotan innolla sitä ihanaa päivää, jona saat nyyttisi kotiin, se on ihan kohta.

eemelille uskoa ja toivoa tosissaan jatkoon, mulla ne, niinkuin kerroin, oli kaikonneet jo kauan sitten, mutta periksi ei saa antaa.

Toivon sydämestäni että hoidot tuottavat tuloksen pian.

Oikein Ihanaa Joulua teille kaikille.

Vierailija
10/10 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämestäni, että raskausaikanne on onnellinen ja huoleton ja saatte viimein syliinne oman pienen, vaaleanpunaisen ja ruttuisen paketin. Suojelusenkeleitä sinulle ja vaavinalulle ja koko perheelle!

Halein Nyytiäinen (ent. Maremyy) ja Ukkeli 5kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän