Lue keskustelun säännöt.
TAIKATAIKINA??!! Ohje ja minkä ikäiselle suunnilleen?
22.12.2005 |
Kuumepäivää vietetään sisällä 1,5v tytön kanssa... Viihdytysvinkkejä ja taikataikinan ohje, olisiko kellään, kiitos!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.perhekerho.net/joulu/taikataikina.htm
Kyllä noinkin pienen kans voi touhuta taikinalla ;) Tekee vain helpompia juttuja kuten tuo piparimuoteilla teko jne.