Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teistä on sykähdyttävämpää: olla joulun aikaan

Vierailija
22.12.2005 |

raskaana vai pienen vauvan äiti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule lasta meille ensi kesänäkään

Vierailija
2/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tavallaan " sykähdyttäviä" jouluja, mutta jouluvalmistelujen kannalta raskaanaolo oli ihanneolotila. Hirveä pesänrakennusvietti päällä eikä muuta tekemistä kuin laittaa joulua. Tulikin laitettua oikein vimpan päälle joulu sinä vuonna, nyt on vähän hankalampaa. Eniten kyllä odotan sitä, kun kaksivuotias avaa pakettejaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäänyt ä-lomalle, joten rento meininki oli muutenkin. Esikoinen siis tulossa. Syötiin hyvin, ja minua nukutti mahdottomasti. Glögit jouduin vaihtamaan alkoholittomiin vaihtoehtoihin ja aterian kanssa vain yksi lasillinen punkkua. Silloin olisi tehnyt mieli ottaa se toinenkin. Närästyslääkkeet oli tietysti matkassa, siltä varalta että tulee aivan ähky olo.

Seuraavana jouluna lapsi olikin melkein vuoden, joten ei se enää ihan pikkuvauvajoululta tuntunut. Toki joulu oli nyt jollain tavalla erilainen, ensimmäinen joulu lapsiperheenä.

Vierailija
4/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna raskaana oleva taaperon äiti. Molempi parempi kunhan vain pahoinvointi jäisi pois.

Vierailija
5/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun sanomahan on Jeesuksen syntymä ja sitä kautta joulu on lasten ja syntymän juhla. Tämä on kirkastunut vasta oman lapsen syntymän jälkeen ihan eri tavalla. Jouluevankeliumissa " Maria synnytti pojan, esikoisensa ja kapaloi hänet" . Kun itsellekin sattui syntymään poika, niin tuo kohta tuntuu erityisen hempeältä.

Vierailija
6/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se niin on että kun on lapsia niin joulu tuntuu vasta joululta! sikäli surettaa kaikki joille ei lapsia ole siunaantunut... serkkuni on yksi esimerkki, ovat yrittäneet jo vuosikaudet.. =(

Vierailija
7/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sikäli surettaa kaikki joille ei lapsia ole siunaantunut... serkkuni on yksi esimerkki, ovat yrittäneet jo vuosikaudet.. =(

Vierailija
8/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan vielä tunnu mitenkään erilaiselta kuin aikaisemmat joulut... Luulen, että ensi joulu, kun olen pienen lapsen äiti, voi tuntua erilaiselta.

Vierailija
9/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten oli jouluna rv 34 ja esikoinen oli siis pari vuotias. Ja silloinkin oli ihanaa viettää joulua. Oikeastaan kaikki joulut lasten syntymien jälkeen ovat olleet todella ihania. Kyllä ne lapset sen oikean joulutunnelman tuovat. Nytkin esikoinen on ihan täpinässä, kun huomenna on synttärit ja sitten okin jo jouluaatto...

Vierailija
10/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ko. joulusta muuta kuin valittavan anopin ja sen, että ruuat maistuivat kamalilta, kun kaikki oli haettu kaupasta valmiina.

Väsymyksen takia joulu ei tuntunut yhtään joululta, enkä jaksanut siitä yhtään nauttia. Tähän mennessä elämäni kamalin joulu!

Sitten joulupäivänä lähdettiin minun vanhempien luo. Siellä oli äiti laittanut ihanan joulun ja tuli jo vähän joulu mielikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme