Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenta Huhtikuiset

22.12.2005 |

Täällä hereillä ollaan hiukan aikaisin:-))

Eikä syynä enempää tai vähempää eilinen 3d-ultra, kokemus oli todella mieletön!!

Kävimme Helsingissä Femedassa Brunolla ja voin suositella. Brunosta on ollut täällä palstalla keskustelua, minä ilmoitin heti alkuun, että Naistenklinikan rakenneultra (eka ultra jossa isä kävi ihailemassa esikoistaan) oli kyllä asiallinen, mutta erikoislääkäri ei kertonut meille mitään, mittasi vain ja keskeytti tylysti, kun kysyin jotain. No bruno siihen, että nyt selitetään ja näytetään sitten isällekkin:-)

Kallistahan tämä hupi oli, eikä niin pakollinenkaan, kun rakenteet oli jo tutkittu osaavissa käsissä, mutta kyllä me leijailimme koko illan pilvissä, kun pikkuisen näimme, siellä hän mutristeli suutaan, käsi meni siihun vähän väliä, yksi itkuinenkin ilme näkyi ja kaikki kuin valokuvassa. Lisäksi saatiin parikymmentä kolmeulotteista kuvaa, mitat vauvasta, joka kasvaa tasaisesti, hän painaa " huikeat " 600g. Ja otimme tietty koko ultrauksen dvd:lle, jota sitten ihmetellään kevättä odottaessa:-) Sukupuolikin haluttiin tietää, kertoivat kyllä ekassa rakenneultrassa ja tuolla naistenklinikalla , eli tyttö tulee. (minulla ennestään yksi tyttö ja poikia). Suosittelen .

Joulu, hirveetä hässäkkää ja kyläilyä ennen sekä jälkeen joulun, onneksi on kuitenkin kahden viikon loma, että ehtii vain ollakin, joulun pyhinä ei kerkiä, kun käydään sukulaisissa ja 27 pvä lähdemme sinne Pariisiin..

Nyt täytynee lähteä valmistautumaan ulos pakkaseen ja töihin lähtöön.

Oikein ihanaa Joulun aikaa itse kullekkin säädylle;-)

Ponnari & Masukki 23+4

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on niin löysää nyt jouluviikoilla, että ehtii seilata netissä. Tänään lääkärineuvola. Katsotaan mitä se sanoo tiheistä supistuksista... Joitai on neuvottu hakeutumaan päivystykseen, jos suppareita on >10/pv, mulla niitä on ollut välillä tunnin välein.. NNeuvola kätilö antoi vaan seuraavalle (eli tälle) viikolle lääkäriajan.

Rintoja on kutittanut muutaman päivän ihan hirveesti. Toivottavasti ei oo kukaan huomannut, kun niitä rapsuttelen..=)

Ihana, kun joulu on jo ovella... On lämmin ja rauhaisa mieli (vaikkakin tänään 14 tunnin työpäivä).

Mukavaa joulun aikaa, siinä on taikaa! Joulunsanoma on niin lohdullinen..

terveisin Choklit 23.vk

Vierailija
2/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset viimeistä päivää hoidossa ennen 1½viikon joululomaa ja nyt täytyy levätä oikein urakalla jotta jaksaa joulun tohinat. Uskomattomalta tuntuu, että pakkasta oli mittarissa täällä pääkaupunkiseudulla -14 astetta! Jos luntakin olisi vielä samassa mittakaavassa niin avot, mutta kun ei.

Omaa napaa: Vauva on liikkunut tosi vilkkaasti koko eilisillan, viimeyön ja nyt taas potkuja satelee. Hyvä niin. Ihmettelen vain että miten se jaksaa koko ajan liikuskella. Voi olla että hiljenee sitten joulun pyhiksi lepäämään :-)

Tänään olisi ohjelmassa tavaroiden pakkaamista huomista varten, kun startataan heti aamusta joulunviettoon sukulaisiin. Pyykkiä pitäisi pestä valtavat kasat, mutta onneksi on kuivausrumpu niin homma toimii näppärästi.

Reipasta torstaita kaikille!

Pikkis rv 25+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mahotonta päivää, että enää kaksi yötä Jouluun!;)

Ihana, jos saataisiin viettää oikein rauhallinen Joulu, muistaen Joulun sanomaa. Mulla itselläni ei lapsuudesta ole kovin mukavia Joulumuistoja, ja siksi haluaisinkin lapsilleni tehdä ihania ja kauniita Jouluja.

Meille tulee tänä iltana miehen vanhemmat ja mummo vierailulle. Ajattelin hiukan pasteijoita puuhata, niin olisi hiukan suolaistakin kaffilla. Esikoinen on aivan ratketa, kun ensin tänään tulee mummo ja ukki ja suurmummo käymään, ja sit huomenna tulee mun vanhempani ja pikkusisko oikein yökyläilemään!:)

Eilinen päivä meillä hurahtikin lasten kanssa kaupungilla. Vei kyllä mehut meistä kaikista! Ei tarvinnut lapsiakaan kovin kauaa illalla nukutella.

Voi kun kuulosti ihanalta toi ponnarin kertomus 3d:stä! Mikäli täällä ei olisi muutoinkin niin monta ultraa, niin olisin kyllä ehdottomasti käynyt 3d:ssä. Nyt en kuitenkaan viitsi, kun ultria tulee ilmeisesti olemaan vielä ainakin kaksi.

Täällä masussa ilmeisestikkin kaikki ennallaan; siellä se " poika" potkiskelee :)

Selkä on hiukan väsy, pitäisi ilmeisestikkin hiukan ahkerammin syviä lihaksia treenailla! Niin ja venytellä täytyy tänään: päätä oikein särkee, on hartiat sen verran juntturassa. Täytynee panadoli nappaista, niin saa hetkiseksi apua.

Tuoksusta päätelleen ruoka alkaa olla valmista uunissa, joten täytynee siirtyä keittiön puolelle. Sen jälkeen lasten kanssa lähdetään hiukan " tonttuilemaan" , käydään toimittamassa kummilasten lahjapaketit perille, ihan oville asti. Tulee siinä samalla päivän lenkki tehtyä!=)

Ihanaista Joulun odotusta tähänkin päivää, nauttikaa pikkupakkasesta!

tilda 22+4

Vierailija
4/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen etten juuri ehdi tänne enää ennen joulua, huomisaamuna on vielä sokerirasitus ja neuvola ennen kun rupean paistamaan laatikoita...

Tulen kertomaan neuvolakuulumiset heti kun sitten kerkiän (toivottavasti jo huomenna).

Mutta jos en tänne ehdi ennen aattoa, niin

IHANAA JA TUNNELMALLISTA JOULUNAIKAA KAIKILLE!!!

Lala76 23+5

Vierailija
5/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paukkuu pakkanen jo toista päivää lähellä -20 astetta. Brrh. Ei ole vielä oikein tottunut näin kylmiin säihin, kun on ollut sen verran lauhaa tähän asti. Aamulla oli maisema kyllä todella kaunis, kun puissa oli lunta ja aurinko oli värjännyt taivaanrannan vaaleanpunaiseksi. Hetkeksi se kipusikin puiden latvojen yläpuolelle ihmeteltäväksi. Kauniin jouluista!

Eilen tuuletinkin petivaatteita parvekkeella puoli päivää. Kävimme kaupungilla vielä kiertelemässä joulutunnelmaa ja ostinpa alennuksesta itselleni sellaisen kietaisumallisen neulepaidan. Ihanan lämmin! Nyt saavatkin mammavaatteet sitten riittää.

Toissa yönä olimme isukin kanssa molemmat vähän unettomia samaan aikaan, kuten myös vauvakin. Vauva potki ja punkasi itteään minun kyljessä niin lujaa, että aloin jo epäilllä sen pyrkivän kyljen kautta ulos. Isukkikin sai sitten kokeilla oikein kunnon punkausta ja muljahtelua. Taisi olla hänelle tärkeä kokemus, sillä puhui siitä moneen otteeseen eilen. Hän oli aiemmin neuvolassa sanonut, että melko hentoisilta ne vauvan potkut tuntuvat, nyt vaihtui ääni kellossa. Ihmetteli, kuinka käsi tuntui menevän ihan mutkille vauvan potkujen voimasta!

Huomenna lähdemme minun vanhempieni luokse joulun viettoon. Voi olla, etten ennätä enää ennen joulua tulla tänne kuulumisia kertomaan, joten toivottelen minäkin kaikille huhtihurmurin odottajille rentouttavaa ja mahakasta Joulua!

Kissankello 25+0

Vierailija
6/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari;Ihana tuo kertomukssi ultrasta.

Vahvisti vain päätöstämme,että menemme varaamalle ajallemme 3.1.06 felicitakseen.

Täällä koetetaan saada viimeisiä joulu juttuja kasaan köhän ja kaiken tämän rään keskellä.Onneksi alkaa olemaan kaikki suht.koht. mallillaan.

Omaa napaa:Pikkuinen onkin tänään ollut todella hiljainen.Noh,iltaa kohden sitten taas jytääminen alkaa.

Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa? Tuota esimaitoa valuu niin paljon,että joudun vaihtamaan paitaa vähintään kahdesti päivässä.

Liivinsuojat olisi aika hyvä juttu,kunhan ne muistaisi ottaa kärryy siellä kaupassa.

Mies aina jaksaa nauraa,kun paita on siinä kunnossa,kun olisi kattilallinen vrttä tullut ryntäille=)

Niksu78 25+5

Vierailija
7/8 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sen vähän hassusti.

Vierailija
8/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt tähän vaikka olikin eilinen " pino" .

Olen myös vähän lueskellut etteikö kenelläkään ole vielä samaa ongelmaa, mulla vaan meni aika kauan enneku tajusin miks yöllä on sänky märkä... Tuntuu et kun kyljellään nukkuuu niin sillon varsinkin sitä tulee ihan norumalla :*( Päivisin olen selvinnyt kertakäyttösuojilla liiveissä eikä ole kun yks paita kastunut. Ensin luulin siitäkin että olin pikkujoulujuhlissa tiputtanut kermaviiliä rinnuksilleni, heh! Mutta kiva kuulla et jollakin muullakin on jo sama vaihe menossa, kun eilen vielä unohdin siitä kysästä neuvolassakin.

tKahu1 24+1