Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska kertoa raskaudesta?

21.12.2005 |

Olen vasta plussannut ja siitä super iloinen! Tekisi meili kertoa jo parhaille ystäville ja perheelle mutta kai on paras vielä odottaa.. Huomenna lääkäriin ja silloin toivottavasti selviää kuinka pitkällä olen. Viim kuukautiset 23.10. Monennella viikolla olisi turvallista kertoa???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi omille vanhemmilleen jo rv6, itse en olisi halunnut vielä kertoa, mutta hän meni innoissaan hölöttämään...

Omille vanhemmilleni ja perheelleni kerroin rv13, ekan ultran jälkeen. Kavereille sitten pikkuhiljaa...

Töissä kerroin rv16.

NapNap rv29+1

Vierailija
2/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kerrottii miehen porukoille joskus viikol 8 ja äipälle kerroin viikko siitä. töissä oli pakko töitten takia kertoo melken heti kun tiesin. maalari kun olen ammatiltani. sukulaislle ja kavereille kerrottiin vasta ekan ultran jälkeen. mut vieläkin on paljon ihmisiä jotka ei tiedä, ei sitä nyt kaikille ole kailotettu. saavat tietää sitte kun ite tajuavat.

meppe81 ja ruoto21rv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluis vielä kertoa perheille seulonnan takia, joka on tammikuussa, mutta kerrotaan varmaan silti joululahjana jo senkin takia, että mun turvonneesta mahasta ja alkoholittomuudesta arvais... Jouluaattona rv 13+2. Olisin halunnut olla vaikka kuukauden pidemmällä... Joillekin harvoille kavereille aion kertoa jouluna, mutta vain harvoille. Annan luvan kertoa muille sukulaisille vasta helmikuussa.

Tietenkin voi kertoa heti, onhan se ihana uutinen! Itsekin kerroin sellaisille heti, joille taatusti olisin kertonut (tai kertoisin) keskenmenosta ja saisin hyvää tukea.

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin niille ihmisille heti, joiden kanssa olisin halunnut puhua sittenkin jos olisi mennyt kesken.

Muuten ollaan kerrottu fiilis pohjalta. Työpaikalla kerroin kun tuo 12 viikkoa tuli täyteen ja nyt jouluna kerrotaa isovanhemmille. Kun sen jo musta huomaakin. Jos joku kysyi niin en valehdellut vaan myönsin.

TervJenni ja X 12+3