Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luottaa nettituttavuuksiin?

Vierailija
21.12.2005 |

Olen yh. Aloin tutkia mitä suomi24 treffeiltä löytyisi, ja sieltähän löytyi melko pian jotain tosi mielenkiintoista. Mutta kun ei oo kokemusta millaisia hörhöjä siellä liikkuu niin arveluttaa edetä, kun on lapsiakin! Neuvokaa ja kertokaa kokemuksistannemiten aloitte edetä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin, ekoja kertoja tapaat aina julkisesti. harvempi jaksaa sitten kovin kauaa mitään esittää ja sillai... ihan sama kuin baarissa tavatessa ihmisiä. tervettä järkeä ja miettii että mikä fiksua. kahvilla käynti uuden tutun kanssa varmaan aika harmitonta.

Vierailija
2/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään, esim. kännynumero, koko nimi, työpaikka. niitä voi sitten tarkistaa aika helposti netin avulla pitääkö paikkaansa. Ei nyt hysteerinen hermoheikko tarvi olla mutta kohtuullisesti maalaisjärjellä pelata.

Itse oon tavannut varmaan 100 eri henkilöä netistä since 1996. Ei koskaan oo mitään käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin samaa n.puoli vuotta sitten ja silloin ajattelin samaa. Mut kun eri ihmisten kans oli tekemisis s-posti ja mese, nii ky siin paris viikossa jo rupes huomaan ett minkälainen ihminen on kyseessä. Osan kans jäi juttelut yhteen, kahteen kertaan ja sit parin kans pidempäänkin kun oli hyvä keskustella virtuaalisesti.

Lopulta sit treffit sovin yhden miehen kans ja sille tielle olen jäänytkin :)

Vaik netis pystyy helposti heittää läppää ku läppää nii kyl sen huomaa ett kuka on " järkevä, tosissaan ym" sinun makuusi. Mieti kuinka itse annat itsestäsi oikeanlaisen kuvan ja vertaa sit saamaasi " kuvaan" toisesta osapuolesta!

Tsemiä ja onnea:)

Vierailija
4/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kiinnostaa niin tavatkaa kahvilassa tms. josta on helppo päästä pois. Joku illallinen on liikaa jos ette tulekaan toimeen, kahvin juo nopeammin kuitenkin. Sitten sen mukaan miltä tuntuu niin jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi