Mistä löytäis turvallisen ja mukavan miehen?
Kertokaas nyt kokeneemmat, mistä yh vois mitenkään löytää turvallisen ja mukavan miehen.. Mulle iski nyt hali-pula. :) Ehkä se on tää joulunaika tai jotain, mutta mä oon alkanut kyllästyä tähän yh-äitiyteen, vaikka vannoinkin erotessa, etten enää miehiä riesakseni huoli. Jotenkin nyt vaan tekis mieli käpertyä jonkun kainaloon ja olla siellä koko yö. Huokaus..
Kommentit (6)
Luultavasti Se Oikea tupsahtaa eteesi just silloin kun sitä vähiten osaat odottaa :) Toivotaan, että ehtisi vielä jouluksi, pidän peukkuja :)
Täytyypä käydä tsekkaamassa tuota deitti.netiä. Ja 5, kiitos! Sait hymyn huulilleni. :) Toivotaan parasta!
... eikä se välttämättä tupsahda eteen " kun sitä vähiten odottaa" vaan sopivan elämänkumppanin löytämisen eteen pitää ihan itse tehdä töitä. Tällaisella asenteella on paremmat onnistumisen mahdollisuudet kuin jäämällä odottamaan; omassa elämänpiirissäni keikkuu vastentahtoisesti sinkkuina juuri sellaisia ihmisiä, jotka katsovat olevansa jollain tavalla liian hyviä etsimään puolisoa ihan itse (sehän on epätoivoista!) - me huonommat ihmiset elämme onnellista perhe-elämää niiden etsimiemme ja löytämiemme kumppaneiden kanssa.
... ei hyödytä ketään. Niin ei välttämättä käy, ja jos käykin, se ei ole SE OIKEA TAPA löytää puoliso, vaikka näin tietenkin halutaan viestittää.
7
t. kokemusta on ;)