Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäis turvallisen ja mukavan miehen?

Vierailija
21.12.2005 |

Kertokaas nyt kokeneemmat, mistä yh vois mitenkään löytää turvallisen ja mukavan miehen.. Mulle iski nyt hali-pula. :) Ehkä se on tää joulunaika tai jotain, mutta mä oon alkanut kyllästyä tähän yh-äitiyteen, vaikka vannoinkin erotessa, etten enää miehiä riesakseni huoli. Jotenkin nyt vaan tekis mieli käpertyä jonkun kainaloon ja olla siellä koko yö. Huokaus..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kokemusta on ;)

Vierailija
2/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Se Oikea tupsahtaa eteesi just silloin kun sitä vähiten osaat odottaa :) Toivotaan, että ehtisi vielä jouluksi, pidän peukkuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä tsekkaamassa tuota deitti.netiä. Ja 5, kiitos! Sait hymyn huulilleni. :) Toivotaan parasta!

Vierailija
4/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eikä se välttämättä tupsahda eteen " kun sitä vähiten odottaa" vaan sopivan elämänkumppanin löytämisen eteen pitää ihan itse tehdä töitä. Tällaisella asenteella on paremmat onnistumisen mahdollisuudet kuin jäämällä odottamaan; omassa elämänpiirissäni keikkuu vastentahtoisesti sinkkuina juuri sellaisia ihmisiä, jotka katsovat olevansa jollain tavalla liian hyviä etsimään puolisoa ihan itse (sehän on epätoivoista!) - me huonommat ihmiset elämme onnellista perhe-elämää niiden etsimiemme ja löytämiemme kumppaneiden kanssa.

Vierailija
5/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä näinkin voi käydä :)

5

Vierailija
6/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei hyödytä ketään. Niin ei välttämättä käy, ja jos käykin, se ei ole SE OIKEA TAPA löytää puoliso, vaikka näin tietenkin halutaan viestittää.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi