Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka herkästi ANGIINA tarttuu??Apua pian!

21.12.2005 |

Meidän pitäisi mennä mun puolen suvun kanssa syömään(ihan kohta),saman pöydän ääreen.Ja nyt kuulin että veljelläni on angiina.Heidän lapsellaan ollut viimeviikolla.

En tiedä olisiko parempi perua?

Meillä on 5 lasta ja ihmettelen tässä ovatko sitten kaikki angiinassa tämän illan jälkeen?

Jos en päästä heitä lähelle veljeäni?

Niin harvoin tosiaan kaikki yhdessä pääsemme joten tosi kurjaa olisi jos peruuntuu.Niin ja siis veljeni tulossa,vaikka taudissa:(Lääkekuuri tosin päällä...

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tuskin on mitään merkitystä, päästätkö lapsia veljesi lähelle vai ei. Samassa tilassa/ samoissa tiloissa tauti tarttuu.

Ei kyllä tainnut vastaus ehtiä sinulle ajoissa, joten toivotaan parasta, pelätään pahinta...

Puuh

Vierailija
2/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsena ollut angiina (streptokokki A tai B) monia kertoja, eikä koskaan kukaan perheenjäsenistä saanut angiinaa. Mutta tarttuminen lienee yksilöllistä.

Mutta jos veljesi on aloittanut lääkekuurin ja se tehoaa (kuume laskee jne), niin kahden päivän päästä kuurin aloittamisesta ei angiinan enää pitäisi tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuu melko helposti pisara ja kosketustartuntana. Melkein jättäisin menemättä. Jos ei vaan kutsun isäntäväki pahastu..

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että jos hänellä on antibiootti kuuri siihen menossa, ei enää tartunta vaaraa olisi. Olen ainakin kuullut,että kun kuuri on mennyt vuorokauden, tartuvaara on sillon ohitse......?

Tietysti inhottava isolla porukalla sairastaa jos huonosti käy, ja mahdollisuus välttää, mutta itse menisin...