Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaa se sitten taas tuli!

21.12.2005 |

Tuossa joitakin päiviä sitten purin tuntojani miten ottaa päähän aina nähdä niitä negatiivisia tuloksia ovis- ja raskaustestissä. Aika moni oli käynyt jutun lukemassa, joten ehkäpä jotakuta kiinnostaa miten asia päättyi. No, masentavastihan se päättyi, eli aamulla tein testin ja negaahan se oli ... pitipä taas kerran se tylsä testiliuskan tulos nähdä!!! Peruin kuitenkin röntgenajan (jos joku lukija nyt miettii että mikäköhän röntgenaika-juttu tää on, niin käy lukaisemassa aiempi viestini, näkyi olevan seuraavalla otsikkosivulla) kun ei ollut vielä " täti kurvannut kylään" ja elättelin toiveita raskauden suhteen vaikka tyylipuhdas nega testissä olikin (tätä se on tämä vauvakuumeisen hulluus).

Nyt iltapäivällä sitten alkoi vuotokin ykskaks yllättäen ilman edeltäviä vatsannipistelyjä. Että plääh vaan jälleen kerran. Juttelin tänään lääkärini kanssa ja sain vihdoinkin kuulla vastaukset verikokeistani, ja eipä hyvää kuulunut sielläkään saralla. Tai miten sen nyt ottaa, toisaalta eipähän ole enää epäselvää, että todennäköisyys luomuraskaudelle on minimaalinen. Oli nimittäin s-prog arvo vain 2.5 kierronpäivänä 21. Voi että, mitenköhän sitä malttaisi vielä muutaman kuukauden olla hakematta niitä clomeja apteekista, reseptikin kun jo on valmiina mutta gyne suositteli, että odotettais kevääseen josko kuitenkin tulisin luomusti raskaaksi. Tällä hetkellä tämä odottelu vaan tuntuu tosi kypsälle ja turhalle.

Löytyykö kohtalotovereita tällä hormonien takkuavalla saralla? Ja tietäiskö joku jotain hyvää linkkiä liittyen keltarauhasongelmiin? Mikäköhän olisi minulle sopivin poppoo täällä lapsettomuuspalstalla tai vauvakuume-puolella, antakaa vihjeitä. Olen täällä taustalla lueskellut jo pidemmän aikaa ja joskus vähän kirjoitellutkin, mutta nyt olen tippunut kärryiltä näiden eri clubien suhteen. Olen yli 30 v, kaksi lasta on (clomi+terolut ja lugesteron- hoidot auttoivat tulemaan raskaaksi), lievä PCO todettu + kohdun limakalvo-ongelmia, Terolutit tällä hetkellä käytössä. Ja mikäköhän poppoo huolisi tällaisen tyypin, jota tällä hetkellä kiukuttaa ja masentaa suuresti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku syy miksi et voi aloittaa clomeja jo nyt? Mulla s-prog oli kesällä 7.5 ja tulin kyllä yllättäen siitä kierrosta raskaaksi joka kyllä sitten meni kesken. Mutta lääkäri oli tuloksen kuultuaan määräämässä mulle clomit, joita olenkin nyt sitten käyttänyt.

Vierailija
2/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomien käytön odottelulle kevääseen asti ei ole muuta syytä kuin gynen suositus. Hän kun pitää meitä vähän hätäisinä, eli että meidän pitäisi vielä malttaa yrittää luomusti kun kerta tuo pikkukakkosemme sai alkunsa ilman clomeja. Painotti sitä, että aina olisi parempi jos lähtisi luomusti käyntiin kun noissa clomeissa kuitenkin on se monikkoraskauden riski.

Miehen kanssa tuossa juttelinkin päivän kuulumisia ja hänkin oli sillä kannalla, että clomit käyttöön vaan. Tähän kiertoon en niitä nyt vielä aloita, että saan muita terveyteen liittyviä juttujani hoidettua kuntoon (tarttis käydä jalka- ja hammasröntgenissä). Mutta kunhan röntgenit on ensi viikolla otettu niin luulenpa, että mikään ei pidättele minua menemästä apteekkiin clomi-ostoksille. Olisi niin ihanaa saada vauva vuonna 2006.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se tietty aina parempi jos luomusti onnistuisi, mutta jos ei onnistu niin sitten apuja kehiin. Ja varsinkin jos on pidempään jo yrittänyt niin en ymmärrä miksi niitä clomeja ei vois kokeilla. Toki siinä on se riski että voi tulla monikkoraskaus. Tsemppiä sulle, me ollaan yritetty vauvaa 18 kuukautta että osaan vähän aavistaa että nega tulos ottaa päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän