Roope-Riikka sängyt: tietääkö joku...
missä niitä myydään pääkaupunkiseudulla? Entä minkä hintasia; eli 2 sänkyä, mitkä saa kerrossängyksi, tikkaat ja turvalaita? Mitä itse olisitte valmiit maksamaan käytetystä sellaisesta, siististä, mutta yli 10v vanhasta? Meille tarjottu 200 euron hintaan; onko kohtuuhinta?
Kommentit (2)
Hellu70:
missä niitä myydään pääkaupunkiseudulla? Entä minkä hintasia; eli 2 sänkyä, mitkä saa kerrossängyksi, tikkaat ja turvalaita? Mitä itse olisitte valmiit maksamaan käytetystä sellaisesta, siististä, mutta yli 10v vanhasta? Meille tarjottu 200 euron hintaan; onko kohtuuhinta?
hinta vaihtelee värin mukaan, mutta siinä 700-800 ¿ tienoilla oli, siis kerrossänky, tikkaat ja turvalaita (hintaan ei tainnut sisältää vielä patjoja).
Olen kuullut, että Isku myisi noita, mutta tehtaalta saa käsittääkseni halvemmalla.
Toimittavat tehtaalta rahtina kotiovelle, ja hinta kuljetukselle ei mielestäni ollut paha (olisko ollut n.30 ¿).
200 ¿ voisin hyvinkin maksaa hyväkuntoisesta ko. sängystä.
Aika harvoin noita on tarjolla, lieneevät tykättyjä sänkyjä :)
Meillä ei vielä ko. sänkyä ole, eikä ihan vielä tulekaan, pojat vasta 3 v 7 kk ja 2 v, mutta kunhan varttuvat vuoden pari, niin sitten laitetaan tilaukseen ko. sänky :)
En nyt muista ko. tehtaan osoitetta, mutta googlettamalla tuon Roopen ja Riikan löytyy, ja täytyy vielä kehaista, että älyttömän hyvää ja ystävällistä palvelua sain heiltä puhelimitse ;)
myydään nykyään vain suoraan tehtaanmyymälästä suoraan kotiovelle toimitettuna. Ennen mm. Isku möi, mutta ei enää. Kotiovelle toimitettuna olisi tullut maksamaan turvalaitoineen ja patjoineen 350¿ uutena. Yhteystiedot: www.roope-riikka.fi