Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä talossa on jotain pahaa :(

Vierailija
21.12.2005 |

Herään joka yö 3-4 välillä ihme ääniin. Tuntuu vaan, että tässä talossa on jotain pahaa. Yöllä tulee pelkokohtaus kun herään, tuntuu, että joku on läsnä. Sama toistuu joka yö.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha talo on? Kauanko olette asuneet siellä? Tiedätkö asunnon historiasta? Miltä äänet kuulostaa? Yritetäänkö sut metelillä saada selvästi hereille vai onko ne äänet ikään kuin jostain toiminnasta syntyviä ääniä (esim. kaappien kaivelua tms.)? Ei kyse välttämättä ole pahuudesta, voi olla myös hyväntahtoista pelottelua.

Vierailija
2/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta olemme asuneet. Historiasta tiedän sen, että edellisen omistajan itse rakentama ja hän kuoli pihalle sairaskohtaukseen.

lähinnä vaivaa se tunne että joku on läsnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIRU!

Vierailija
4/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

avataan ikkunat ja ovet ja kuljetaan jonossa paukutellen kattilankansia tms. huoneesta toiseen sekä laulamalla :)

Kokeile, ei maksa mitään :)

Vierailija
5/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai äänet kuulua naapurista?

Tuskin mitään yliluonnollista sentään ihan ekaksi kannattaa pohtia!

Vierailija
6/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuyöllä kolinaan, tiedän varmasti että yläkerran naapuri se vain kotiutui baarista ja kompastui kynnykseen. Vanhojen talojen vetoisilla ullakoilla ties mikä synkkä henkiolento mellastaa.... huuuuu......

Vierailija
7/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin joskus katsoon ex-avomiehen kanssa yhtä taloa, joka oli vuokrattavana.. Se oli aivan sysimetsässä, se oli ensimmäinen ongelma... Mut syy miks sanoin suoraan, etten muuta sinne oli se, että pihassa oli iso, vanha navetta.. Ja kun mä kurkistin sisälle, mulle tuli ekana mieleen, että joku äijä on hirttäytynyt kattohirsiin... En tiedä, mistä näky/mielikuva johtui, mutta ällötti todella paljon.

En tiedä uskonko pahuuteen/kummituksiin tms., mutta mä aavistelen asioita aika paljon... Ihan normaalielämässäkin.. Jos oltais muutettu sinne olisin varmaan seonnu lopullisesti :)

Vierailija
8/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Yöllä tulee pelkokohtaus kun herään, tuntuu, että joku on läsnä. Sama toistuu joka yö.

Vierailija
9/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos juttelisit sille? On se sitten joku henki tai vaan tunne jostakin, niin se lievittää kummasti omaa oloa. En nyt kehoita puhelemaan jatkuvasti, tai ainakaan vieraiden läsnäollessa, saat pian tietyn leiman otsaasi.

Mutta kokeile silti seuraavalla kerralla yksin ollessasi sitä, että kysyt, mitä ihmettä oikein teet? Tämä on sinun kotisi, etkä halua sinne ketään vieraita. Selitä, että et halua pelätä kotonasi, eikä sinua kovin helposti kyllä peloteltua saakaan.

Seuraavalla kerralla taas sanot, että eikös tämä jo käyty läpi. Ole hyvä ja poistu.

Jatkat tätä joitain kertoja, tokaiset aina vaan, että taasko sinä, alahan nyt mennä.

Tää kuulostaa hullulta, ehkä sitä onkin vähän. Jos oikeasti kuitenkin pelkäät, kannattaa silti kokeilla. Ei omassa kodissaan kukaan saa pelätä. Suosittelen kokeilemaan, vaikka kieltämättä mielessä käy itselläsikin varmasti, että olet hullu, kun yksinäsi puhelet jollekin, mihin kukaan muu ei usko.

Puhelu rauhoittaa sinua itseäsi, ja jos asiaan uskot niin poistaa myös pelottelijan.

Vierailija
10/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota ois hauska kokeilla... ja eiköhän henget ois poistunu meiltä jo aikoja sitten... Mutisen keskenäni muutenkin!

Vierailija
11/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi tunkea taloon, joko asumaan tai yöpymään.

Vierailija
12/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
13/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pyydä pappia siunaamaan talon..

Luulen, että jotkut papit saattavat ymmärtää...=)

Vierailija
14/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse edes kertoa miksi haluat kotisi siunattavan =)

Vierailija
15/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai käydä tutkimassa oma päänuppi.

AP

Vierailija
16/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja napakat iskut eri tiloihin tullessa ja lähtiessä. Buddhalaisia voi pyytää siunaamaan paikan, ja ortodoksi isää myös, jos tutuista löytyy. Kaikki sisäpinnat pestävä , harjattava, ja tuuletettava hyvin, ja mieluusti kaikki maalatut seinä pinnat uudelleen maalattava. Asunnoissa on pahaa, itse voin huonosti ihanassa talossa, kunnes kuulin että taloa rakennettaessa oli yksi mies 20v aikaisemmin kuollut pudotessaan talomme katolta rakennusvaiheessa, makuuhuoneemme kohdalla. Myötiin se talo, vasta myöhemmin kuulin näistä puhdistus keinoista.

Vierailija
17/22 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jenkkilässä joku luvannut maksaa miljoona dollaria todistettavasta yliluonnollisesta ilmiöstä?

Vierailija
18/22 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily Rosen riivaaja...siinähän se muija heräs aina tasan kolmelta yöllä (se on joku paholaisen aika tms.) kun se paha henki rupes riivaamaan sitä. Suosittelen ettet katso sitä elokuvaa. Sen jälkeen aina kun heräsin yöllä en uskaltanut katsoa kelloa, ettei se vahingossakaan olis kolme.

Vierailija
19/22 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes se ei haitannut, että joku availi yhden huoneen kaapinovia aina kun minä olin käynyt niitä sulkemassa.

Omassa lapsuuden kodissani minusta tuntui, että joku seurasi minua. Pöydältä tippui tavaroita, kuului askeleita ja astioiden kolistelua, vaikka olin yksin kotona. Pari kertaa ehdin nähdä tumman hahmonkin seisovan tuijottamassa minua ovensuussa.

Ihmeellistä kyllä näitä oireita ei ole ollut sen jälkeen kun aloitin terapian ja masennuslääkityksen. Paitsi, että mummolassa aukenee yhä kaapinovet ja minä saan niitä sulkea : )

Vierailija
20/22 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiriä, lepakoita, puut elää kuitenkin vaikka ne laitetaan taloksi ja natisee ja nitisee.. ;)

Iltasin ja öisin kaikki äänet kuuluu hyvin kun on hiljasta. Mielikuvitus saa sydämen pomppiin ja kaikki tuntuu pelottavalta ja kamalalta!

Mulla pimeen pelko pysyy hallittuna kun ajattelen miten monta kertaa se mörkö onkaan hyökänny kaapista ja syöny multa pään?

Ootko koskaan lukenu aamulehdestä kummituksesta joka iskee yöllä klo 3?

Sää heräät jo tottumuksesta yöllä! Ja kun sää tuijotat sitä kelloa aina yöllä niin alat ajatteleen liikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan