Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi pitää kissoja tai koiria asunnossaan? Hyi yöks..

Vierailija
21.12.2005 |

Minua oksettaa jo ajatus siitä, että koirankarvoja ois asunto täynnä tai se, että koiran ruokakippo on keittiön lattialla. En ole mikään bakteerikammoinen, mutta minua vaan yököttää ajatus. Juu tiedän sen, että jos asutaan kaupungissa niin ei voi laittaa kissoja/koiria ulos. Mutta esimerkiksi vanhempani asuvat " peräkorvessa" jossa oma piha ja koirille omat aitaukset. Mutta silti koirat ovat joskus sisätiloissa ja minua aivan oksettaa, kun koirat makaavat sängyllä tai sohvalla.

En ole mikään eläintenvihaaja. Eläimet on mukavia, vaikka niitä ei omassa kodissani ole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua oksettaa jo ajatus siitä, että koirankarvoja ois asunto täynnä tai se, että koiran ruokakippo on keittiön lattialla. En ole mikään bakteerikammoinen, mutta minua vaan yököttää ajatus. Juu tiedän sen, että jos asutaan kaupungissa niin ei voi laittaa kissoja/koiria ulos. Mutta esimerkiksi vanhempani asuvat " peräkorvessa" jossa oma piha ja koirille omat aitaukset. Mutta silti koirat ovat joskus sisätiloissa ja minua aivan oksettaa, kun koirat makaavat sängyllä tai sohvalla.

En ole mikään eläintenvihaaja. Eläimet on mukavia, vaikka niitä ei omassa kodissani ole.

Meillä on SEKÄ koira, ETTÄ kissa! Ja onhan se hullua pitää tommosia vapaaehtoisesti kotonaan sotkemassa :-D

Ja kyllä, kyllä sä OLET bakteerikammoinen. Vaikka et varsinaisest bakteereja kammoa, sun laisia ihan puhekielessä nimitetään bakteerikammoisiksi.

Onneksi ne elukat ei ole pakollisia! Eikä ole pakollista ymmärtää muita.

Vierailija
2/2 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen karvainen liki kaksimetrinen köriläs, joka perseisillä käsillään koskee joka paikkaan... Maatila kun ois niin sen vois edes majoittaa latoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla