mitä korppujauhon tilalle kakkuvuokaan??
ei ole kototna edes mannaryynejä.. käykö kaurahiutaleet?
Kommentit (14)
riippuen siitä mitä teet, ei aina tarvita sitä korppujauhoa. Kakkuihin ei välttämättä tarvi. Kaurahiutaleita en laittais, ettei tule puuromainen pinta.
Meinasin just vastata, että laita mannaryynejä.... Oliskohan karseeta, jos laittais ihan ohuesti tavallisia jauhoja..? Tai sitten marssit kauppaan :-)
Minä en käytä koskaan mitään .. Kyllä pelkkä huolellinen rasvaus riittää..
Yleensä pelkän rasvauksen kanssa kakku tarttuu kiinni, eli mannaryynit ja kaurahiutaleet toimii hyvin.
Kookoshiutaleet. Joskus ei ollut gluteenitonta korppujauhoa niin kokeilin tuota ja nykyään käytän sitä usein.
Rasvaan aina hyvin vuuan ja laitan vehnäjauhoja sen mitä rasvaan tarttuu. En ole koskaan käyttänyt korppujauhoja tuohon tarkoitukseen.
Vehnäjauhot tai mitkä tahansa jauhot käy. Kai sulla jauhoja on jos olet leiponut kakkua?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pelkän rasvauksen kanssa kakku tarttuu kiinni, eli mannaryynit ja kaurahiutaleet toimii hyvin.
Eiköhän ap ole kakkunsa leiponut. Kysymys v 2005
laitoin itse leivinpaperia ja toimi hyvin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap ole kakkunsa leiponut. Kysymys v 2005
Minä ainakin olen juuri aloittamassa kun muistin että ei ole korppujauhoja. Siispä laitan vehnäjauhoja kun suositeltiin.
Olen tehnyt joskus niin, että olen ihan vain rasvannut vuuan huolellisesti.