epilaattorista kokemusta?!
tämä on vähän odotus-palstan ulkopuolinen aihe, mutta ajattelin saavani täältä fiksuja mielipiteitä ja pikaisestikin.
elikkäs..mun joulupaketista saattas tänä vuonna löytyä sellainen braun-merkkinen epilaattori (hinta: 80¿) jos vaan saan tarpeeks varmistusta että se toimii.
siis, te joilla kokemusta kyseisestä mallista..
- onko karvojen poisto tuskallista?
-voiko käyttää bikinialueelle?
-pysyykö karvat poissa pitempään, ku höyläämällä?
(jossain mainoksessa luki: sileät sääret 3 viikkoa!!?)
kiitos!
Kommentit (4)
täältä löyty tosi kivasti keskustelua aiheesta :)
http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?p=3785&sid=6755d9f3b72e23…
ja toisella sivulla väitettiin että tämä uudempi braunin kone voisi takaa sileät sääret jopa 4 viikoksi...Wau :)
Kuumeilupuolella joku kysyi apua kadonneen kissan metsästämisessä ja nyt sitten siirrytään epilaattoreihin :)
Mulla sattuu just olemaan braunin epilaattori, ja olen kyllä sitä käyttänyt myös bikinirajoihin. Ekalla kerralla se sattuu pirusti, samoin kuin kainaloista, mutta kun sen kerran kestää, niin seuraavat kerrat ei tunnu enää oikeastaan miltään, koska karvat on sitten niin ohuita, eikä sitä kovaa sänkeä. Ei se tulos kyllä 3 viikkoa kestä, mutta koska ei siis tule kovaa sänkeä, olen ollut tosi tyytyväinen!
Tulipahan tähänkin vastattua :) Hauskaa joulua, toivottavasti joulupukki kuulee toiveesi!
-Q-
mutta mikäpä ettei se tännekin sopisi! Minä taisin sielläkin tätä epilaattorin ilosanomaa levittää. Olen pitänyt itseäni karvaisena ihmisenä, mutta tuntuu tuo karvankasvu kummasti lannistuvan epiloinnin myötä. Ainakin mun sääret ovat sileät viikkotolkulla, ja sittenkin kun karvanpäät näkyvät, ne eivät tunnu niin paljoa kuin höyläsänki. Ensimmäinen kerta sääriä epiloidessa meni itkua vääntäen, mutta aina vain vähemmän se tuntuu, nykyään voi vedellä ihan höyläystahtiin.
Hiljattain rohkaisin mieleni ja epiloin myös kainaloni. Siitä täytyy sanoa että oli aika veretseisauttava kokemus, mutta oli osittain oma moka. En nimittäin uskaltanut kuljettaa konetta kunnolla pitkin ihoa (=nostin ja laskin konetta), joten se pääsi riuhtomaan karvoja kipeästi. Viisastuttuani jyystin tiukasti ihoa pitkin eikä sattunut yhtään niin paljoa. Tällä kokemuksella sanoisin, että bikiniraja voisi olla vähemmänkin kipeä.
lotta82:
[color=red]-kokemusta ei oikeestaan ole muualta kuin sääristä ja käsistä, ja se ei mun mielestä tehnyt niin kipeää ettenkö sellasta konetta voisi käyttää...toisaalta kaikilla on erilainen kipukynnys... mun mielestä kylmävahaliuskoilla ottaminenkaan ei ollut ollenkaan kauheeta, mutta siskojeni mielestä se on taas kauheeta...
-en tiedä voiko käyttää bikini rajalle...
-pysyy mun mielestä pidempään poissa kuin höyläämällä...mutta ei nyt sentään kait 3 viikkoa...? sen ajan tais pysyä jos otti niillä vahaliuskoilla??? Vai miten se nyt oli...
--muistaiskos joku?
p.s.itelleni olen toivonut kanssa tuollaisen nyt joululahjaksi :) ja taidampa saadakkin :))