Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa päähän!

Vierailija
20.12.2005 |

Mies oli viikonloppuna pikkujouluissa ja oli sit pistänyt rahat menemään (n.200e). Tuli vielä taksillakin, vaikka sovittiin että tulee junalla kun ei ole liikoja rahoja. Olen ihan hiilenä, kotiutui aamukahdeksalta, vaikka ei pitänyt mennä jatkoille kun lapsi on kipeänä. Nyt on sit loppukuuksi käytössä 60e ja osa lahjoista hankkimatta. Siis mikä sillä on vikana, luulee et riittää kun käy töissä ja kaikki muu vaan hoituu. Prkl!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoiselle. Viepäs joku miehen tavara kanikonttoriin ja sano että otit korvaukseksi rahoista, ja osta sitten lahjat sieltä saaduilla rahoilla

Vierailija
2/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta, hoidatko sinä teillä perheen raha-asiat, laskut yms...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuvittelee että me ollaan rikkaampia vaikka kuinka olen tosiasioita selittänyt

Vierailija
4/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskujen maksu on vaan jotenkin ajautunut mulle...olen se vastuuntuntoisempi. Ja varmaan olen tuhat kertaa selittänyt, ettei se tilille tullut palkka ole rahaa, jonka voi tuhlata. Vaan laskut pitää maksaa ja ruuat ostaa myös loppukuusta. Mulla on myös säästötili, johon se ei pääse käsiks, mut sit selitys on aina et maksa sieltä jos haluut käydä ruokakaupassa. Ja siis säästötili on todellakin vaan sitä varten et koira pitää viedä eläinlääkäriin tms.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi