Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v***u kun ärsyttää toi 1-vuotias!!!

Vierailija
20.12.2005 |

Saa ihan kamalia raivokohtauksia jos ei kaikki mene niin kuin HÄN haluaa !!! Voi ei mitenköhän mä jaksan sitten kun alkaa se uhmaikä!!?

Tekis niin mieli ittekin vajota lapsentasolle ja räyhätä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

ja annat lapsen olla lapsi omine kenkkuiluineen ja typeryyksineen,

sinä olet aikuinen!!!

tsemppii.

Vierailija
2/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni ettei oikeen itsekkään tiedä mitä haluaa, anna osan huudoista " mennä ohi korvien" ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mene itse vaikka leffaan tai kahvilaan tai johonkin tuulettumaan. Sillä tavalla ainakin mä jaksan paremmin! Monet puistotädit ottaa jo hetkeksi 1 vuotiaitakin. Kysy jos saat viedä välillä vaikka tunniksi, sen pitempään ei noin pieni varmaan jaksa olla.

Vierailija
4/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ollaan viemässä vieraalle puistotädille 1-vuotiasta kun ensimmäinen raivari tulee.. Huh!

Semmosia ne lapsen on. Älkää tehkö lisää jos noin hermostuttaa.

Vierailija
5/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 5

Vierailija
6/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eli tahtomattasi provosoit jollain tapaa kiukuttelukohtauksia tai valitset sanoja väärin tai ilmeet sanoo eriä kuin sanat tms...muksut aistii aika nopsaan todelliset tuntemuksesi vaikka olisit naama messingillä...ja reagoivat niihin tms

On esim kirja Pahalla päällä-kuinka auttaa pientä känkkäränkkää?, jossa neuvotaan ehkä hyviäkin keinoja suhtautua lapsen uhmaan, kiukutteluun yms...

Vierailija
7/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää, onko tämä sama henkilö provosoimassa muissakin ketjuissa.

Niin, onhan se normaalia että lapset kiukuttelee, mutta myös se että äiti hermostuu siihen. Epänormaali olisit jos et tuntisi mitään! Jaksamisia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan