Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkaa jo pinna kiristymään D&J kerhon kanssa....

20.12.2005 |

...onko huonoa tuuria mun kohdalla vai onko kuinka tyypillistä, mutta olen ollut nyt muutaman kuukauden jäsenenä.

Ensimmäinen paketti oli tytön vaikka pojan kanssa liityin...eli palautin paketin ja laitoin asiasta viestiä.

Seur. kuun paketti tuli sitten pojalle, mutta vaatteet jotka oli edellisessä kirjeessä esitelty, olivatkin loppuneet ja lähettivät tilalle toisen vaatesetin..ei ollut tämä mieluinen joten palautin taas.

Tämän kuun pojan paketin peruin kun ei kuulostanut mieluiselta, mutta tilasin tytölle tytön paketin, kun se taas kuulosti kivalta...no tänään tuli kirje että kankaan painannassa tapahtunut virhe ja juuri tätä haluamaani kokoa ei ole mahdollista saada lainkaan :/ höh.

Meinasin jo erota, kun ei tunnu homma oikein toimivan, mutta päätin nyt vielä katsoa seur kuun paketit kun kuulostivat niin kivoilta.

Te jotka olette olleet kerhossa kauemmin, kertokaahan, onko minulla vain ollut huonoa tuuria lähetysten kanssa vai onko tämä siis tyypillistä tuossa kerhossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia ole ollut. Yksi paketti tuli tänä syksynä myöhässä, mutta kun en niitä varta vasten kyttää niin en edes huomannut =) Tosin en ole yhtään pakettia perunut, toiset vaatteet ovat vain jääneet sitten vähemmälle käytölle. Koon muutin kerran ja se kävi ihan vaivattomasti, seuraavassa paketissa oli jo pyytämäni koko. Ja meillä on tykätty vaatteista kovasti, etenkin collegepuvut ovat olleet kovassa käytössä.

Vierailija
2/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen tytölle 90-senttistä, mutta ei ole ainakaan vielä tullut. Minä olen aiemmin ollut täysin tyytyväinen kerhoon, mutta nyt tänä syksynä on ollut pientä tökkimistä toimituksissa. Viime kuun paketin jätin väliin, eikä sieltä tullut edes sitä kirjettä, missä joulukuun paketti kuvailtiin ja nyt siis odotan niitä tämän kuun vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin ainakin tänään tytölle 90cm collegepuku =)

Vierailija
4/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakettia ei huomenna tule, niin laitan viestiä kerhoon. En kyllä oikein edes tiedä, millaista pakettia odotan, kun sitä kirjettä ei viime kuussa tullut... :)

Vierailija
5/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paketissa oli tytölle collegepuku joka oli muuten oliivinvihreä mutta hihojen ja lahkeiden resorit ja housujen kuminauhakuja oli vaaleanpunaset. Ja muistaakseni vasemmassa hihassa oli vaaleanpunanen painatus. En oo itekään kauheesti ehtiny vielä tutkiskella pukua ;)

Vierailija
6/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli tulossa 100cm setti, mutta tosiaan kankaanpainannassa oli sattunut tuossa koossa jokin virhe eikä tuota kokoa olekaan saatavilla..näin kirjeessä kerrottiin.

Mutta kiva kuulla että muut ovat olleet tyytyväisiä, ehkä jatkossa minunkin kohdallani sujuu paremmin :)

Vierailija
7/12 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama paketti tullu jonku verran myöhässä. Tässä kuussakaan ei ole vielä paketteja näkyny ja meille on tullu siinä 10.päivän tietämillä.

Joku paketti tuli vääränkokoisena ja palautin ja ilmoitin että voin ottaa oikean kokoisena saman paketin jos saa ja satuin saamaat eli " ns" vaihtokin onnistui. =)

Vierailija
8/12 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan 100-senttistä tyttöjen pakettia! Mitään kirjettä ei kylläkään ole tullut. Viimevuotinen collegepuku on vieläkin käytössä, on tosi nätti ja pysynyt hyvänä lukuisista pesuista huolimatta. Harmittaa jos emme sitä nyt saa!

Kerhoon ja vaatteisiin olen ollut tyytyväinen, vaikka nämä isommat vaatteet ovatkin aika kalliita jo... Joulumekko on tosin tänä vuonna aika hoikkaa mallia, vaikea pukea päälle vaikka tyttö on kyllä melko laiha.

Kannattaako muuten pikkusisko liittää myös kerhoon, vai ovatko vaatteet samoja mitä isosisko on saanut (ikäeroa 1v9kk)?

Vierailija
9/12 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompaa tilata postimyynnistä tai ostaa vaatteet suoraan kaupasta?

Vierailija
10/12 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin muutama kirjeen mukainen paketti mutta suurin osa paketeista oli sellaisia " lähetämme nämä, koska toiset ovat loppuneet.." . Yritettiin 4 kertaa laittaa viestiä että haluttaisiin erota. Loppuen lopuksi miehen ruotsinkielinen työkaveri soitti ja saatiin vihdoin pakettien tulo ja takaisin lähetysrumba päättymään.

Vierailija
11/12 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina sama.

Herkkupupu:

Kannattaako muuten pikkusisko liittää myös kerhoon, vai ovatko vaatteet samoja mitä isosisko on saanut (ikäeroa 1v9kk)?

Vierailija
12/12 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin housuihin tuli nopeasti reikiä saumojen viereen ym.

Osa vaatteista tosin oli vielä pieneksi jäädessään kuin uusia (olivat vähäisessä käytössäkin) ja ainakin yhdet paksumpaa collegea olevat housut ovat nyt poikamme käytössä.

Mieluummin ostan lasteni vaatteet kaupoista ja saan parempia halvemmalla!