Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äitejä jotka joskus kokeilleet huumausaineita?

Vierailija
20.12.2005 |

Enkä nyt tarkoita kahvia :)

Itse käyttelin kannabista 2-5 kertaa vuodessa noin 6 vuoden ajan ennen lasta. Saatuani tietää olevani raskaana en ole käyttänyt, raskausaikana join alkoholia ehkä kerran kuussa yhden annoksen. Tupakkaa en ole koskaan polttanut vakituisesti, joskus jossain juhlissa. Mitään vetoa en tuntenut kannabista kovempiin aineisiin.

En halua vähätellä huumausaineiden aiheuttamia ongelmia, mutta monesti huumevalistus on yletöntä pelottelua. Ja se ei ole kyllä hyväksi, sillä jos joku haluaa huumeita kokeilla ja huomaa ettei ekasta kerrasta jääkkään koukkuun ja joudu katuojaan kuten on väitetty, ei sitä välttämättä usko enää mitään mitä huumeista on kerrottu. Enkä pidä kannabistakaan vaarattomana (ettei nyt kenellekään tule väärinkäsityksiä).

Muita samanlaisia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pistetty syyniin, kun kerroin rehellisesti että olen satunnaisesti käyttänyt mutten aio käyttää enää.

Ja pilvestä olen tullut iloiseksi, maailma on näyttänyt kauniimmalta, olen nauranut esim. jouluvaloille kaupan ikkunassa :) Muhun aika mieto vaikutus, ei mitään itsekseen hihittelyä ja puhekyvyn menetystä tai passiivisuutta.

Vierailija
22/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella ainakin kerran, mutta toisesta kerrasta en pistä päätä pölkylle, kun olin muutenkin niin tajuttomassa kännissä etten muista, otinko kun tarjottiin.

Tuo oli n. 10 vuotta ennen vakiintumista ja lapsia, siis pitkälti alle parikymppisenä. Muita huumeita en ole koskaan edes harkinnut kokeilevani, eikä tuo pilvenpolttokaan mun juttuni ollut, menee lähinnä teini-iän kapinan piikkiin, kun kotona oltiin niin avoimen huumevastaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tekin ihme Taina Tunnustajia. Ei tulisi mieleenkään sanoa mun neuvolatädille.

Vierailija
24/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kannattais paljon valehdella!!!

Vierailija
25/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän sillä edes on väliä mitä on joskus tehnyt ja kokeillut?

Vierailija
26/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v amfetamiinia, satunnaisesti ekstaasia ja LSD:tä, pillereitä säännöllisesti noin 3-4v. Siiten sain tietää odottavani jo vkolla 19 ja lopetin kaiken.

Vierailija
27/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään siksi että jos joku neuvolassa uskoi tähän kokeilet-kerran-ja-olet katuojassa-teoriaan, niin ehkä huomasi ettei se toimikaan aina. Eikä ne kokeilut mua mitenkään hävetä, en tosin niillä ylpeilekään.

Vierailija
28/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin et oon teininä kokeillu.

Meinasivat sitten tänä syksynä kun kuopus synty et pitäs antaa seulat.

Täst on n.10v ku viimex poltin.

Mut sit hoitsut tuli siihen tulokseen et ku ei aikasemmillakaan synnytys käynneillä oo otettu ni ei tarvii nytkään.oisin kyl heti antanu näyttteen.

Mä voisin verrata blossen polttoo esim.ilokaasuun... yai nousuhumalaan.

Vierailija
29/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen esikoisen syntymää vaikka mitä törttöiltyä...pilveä muutaman kerran, jotain lääkkeitä, piriä suoneen, subutexia ja crackiäkin tuli kokeiltua.

Onneksi ei tartte enää sekoilla pätkääkään. Ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
30/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kaduttaa! Ne olivat siis tapahtuneet n. 5 v. ennen raskaaksitulemista ja yhteensä noin 4 krt. Jotenkin ajattelin, että on ihan normaalia ja hyvä kertoa, kun en kummiskaan käytä enää.

Mutta eikähän vain synnytyksen jälkeen oltu viemässä mua johonkin huumetestiin! Olin niin ihmeissäni, etten tajunnut olla edes vihainen. Ilmeisesti jossain vaiheessa tieto oli hieman muuttunut matkalla, tai sitten olin jotenkin epäilyttävän näköinen. Ei mua sitten kyllä edes testattu.

Harmittaa silti ihan vietävästi.! Jälkeen päin olen pohdiskellut esim. synnytyksen kulkua ja miettinyt, että oliko kätilö ehkä hieman liian tyly mua kohtaan ja että luuliko se mua joksikin vastuuttomaksi huumeäidiksi....

Vierailija
31/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroin kyllä neuvolassa kun kysyttiin. Eipä asiaan enää palattu. Oon viettäny kiltin, mutta railakkaan nuoruuden, eli poliisin kanssa en joutunu tekemisiin, mutta kaikenlaista tuli kokeiltua. Oon hirmu onnellinen, että tein ne kaikki vähän tyhmätkin tempaukset, nyt ei enää tarvitse miettiä että jotain olisin jäänyt paitsi, kaikki on kokeiltu! (paitsi kansantanhut ja appi-ukko...)

Vierailija
32/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

,eli kyselin huvikseni mitä ihmiset tuumaisivat jos näkisivät kyläillessään bongin keittiömme kaapissa.

Vastauksena n.puolet oli soittamassa poliisille?Luulevat siis tuon olevan rikos?!?Toinen puolisko taas sääli sosiaalihuoltoon joutuvia lapsiamme...

Tänään näyttää olevan sitten tietoisempaa porukkaa liikkeellä,tai valtaosa ihmisistä salaa kokeilunsa ja käyttönsä aivan lähimmiltäänkin.

ps.ja jotta kukaan ei vedä hernettä nenään niin kerron että sekoilin(poretta,essoja,gammaa yms.)vain ennen odotusta,nyt lasten synnyttyä saatan satunnaisesti polttaa paukut,kun en juo,mies sitten ehkä useammin,mutta yleisesti ottaen päihteet jääneet eli tupakka ja alkoholikin näin näistä" sallituista" .

Vierailija
33/33 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies poltti melkeinpä joka viikko. Alkoholia ja tupakkaa kului. Raskaaksi tultuani kumpikaan ei ole pilveä polttanut (tästä jo 5v aikaa). Viimeiseen 3 vuoteen kumpikaan ei ole tuntenut tarvetta edes juomiseen.

En ajattele satunnaisesta pilvenpoltosta olevan hirveästi haittaa, vaikka pahamaineisesti huumetta onkin. Mutta kun talossa on lapsia, on mielestäni aikuisten oltava selväpäisiä, joten enää ei tule polteltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi