Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tomaatti81!!!

20.12.2005 |

Huomasin, että meillä ihan sama lähtöpaino eli 48kg ennen raskautta ja eikös sullakin ollut bmi 18... Ja viikkoja nyt 30+.

Mulla nyt painoa 65,3kg ja uhkaavasti vain nousee. En ole tottunut tämmöiseen yhtään, kun aina on saanut päinvastaisesta ongelmasta pikemminkin kärsiä. Siis olen aiemmin joutunut väkisin syömään enemmän ja useammin, että saisi painoa vähän lisää yms.

Niin eikö sua nyt jännitä yhtään, että nuo kilot jäävät(tai suurin osa)? Ja kun ei ole ikinä laihduttanut niin miten sitä sitten osaakaan. Vai olimmeko vain todella niin nälkiintyneitä ennen raskautta, että elimistö todella tarvitsee näin suurta lisää? Sori jos kyselen hassuja, mutkun mua vähän hairitsee nää kilomäärät...

h.h. rv 30+5

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kilot hieman pelottaa.. Juuri siinä mielessä, että lähtevätkö ne pois. Ikinä en ole mitään tehnyt sen eteen, että painaisin vähän. Pikemminkin päinvastoin. Nyt olen myös syönyt normaalisti.

Bmi:ni on juuri ollut siinä 18 hujakoilla.

Eikä tuo 20 kilon painon nousu näy kuin vatsassa ja takapuolessa :D Mutta silti hirvittää, kun aikaakin on vielä hieman jäljellä.

Sf mitta oli eilen neuvola käynnillä 30cm, ja se on mennyt koko raskauden ajan yläkäyrällä. Nyt tosin vatsan kasvu hieman tasaantunut..

Vauva sai 2 viikkoa sitten ultralla painoarvioksi 1,3kg.. Ettei syynä ainakaan ole iso masuasukki :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla