¨¨TEAM PUNAISET JUMPPIKSET VKO 51¨¨
Kommentit (5)
...itse olen jo luovuttanut tämän loppuvuoden suhteen. Paino edelleen samoissa kun monta viikkoa sitten. Karkit maistuu ja suklaa varsinkin.
Toivottavasti se sitten alkuvuodesta alkaa tippumaan kun TODELLAKIN otan itseäni niskasta kiinni ja kunnolla. Siitä otteesta ei hevillä päästä (eikä rokilla =))
Samaa uhoa taisi olla ilmassa sillon raskausaikana mutta jonnekkin se motivaatio vaan katosi.
Tammikuussa maksan kevätkausimaksun kuntonyrkkeilyyn joten sitten on käytävä ettei mee raha ihan hukkaan. Ja haluisinkin käydä, se on aivan ihanaa...sinne jää kaikki pahattuulet ja hartia/pääkivut.
Eilen kolaroin autonkin ihan romuksi, kelleekkään ei mitään käynyt ja lapsetkin oli onneksi kotona. Nyt siis kävellen kaikkialle... Vakuutuskaan ei korvaa meijän auton vaurioita, munhan se syy oli ja nyt on mieli lievästi sanottuna maassa! Suklaata vedetty kaksinkäsin ja jaloin.
Pistän kaiken toivoni ensi vuoteen ja uuteen kevyeen ja urheilulliseen elämään!
Tsemppiä Nella, jatka samaan malliin....sulla on sisua tohon pudotukseen, ei oo tainnu olla viikkoakaan ettet olis vähä laihtunut!
Aika hurja juttu toi kolari! Onneksi ei sattunut pahasti!!!!
Ja höpön pöpön, mullahan toi paino junnas samoissa monta viikkoa, mut nyt vasta pari viikkoa taas ollut hyvässä laskusuhdanteessa. Ja tosta laskusta saan nyt maksaa myös, maito on ollut aika vähissä, vaikka mun laihdutus enimmäkseen perustuu siihen, että olen jättänyt makeat ja muut herkut pois. Mutta näköjään niitäkin tarvittais, että maito riittäis ;o) joten, kohta napsahtaa sulkaarasia auki. No, kaikkeni teen, että maitoa muutenkin tulisi...
Nella
...kun eilen unohdin käydä vaa´alla aamulla! Ja tulos oli 75,9kg. Eli tasan -0,5kg. Alaspäin mennään siis, mutta tämä vauhti... Viikko sitten kun tulosta ei ollut ollenkaan! Eli kahden viikon lasku on tuo puoli kiloa. Siis ei päätä huimaa tuo vauhti!
En kyllä olekaan kovin taas tsempannut, liikuntakin on jäänyt ihan olemattomiin. On ollut niin hirveä kiire jokapäivä. Joulu on parin päivän päästä, siivous on tekemättä, kaupassa käymättä, edes joulun ruokia en ole miettinyt valmiiksi... Ja niin hirveesti on tekemistä tänäänkin. Huoh. Luulisi kilojen karisevan tällä touhottamisella, mutta kun ei niin ei. Katsotaan vuoden alusta sitten.
Mukavaa joulunodotusta!
Niin ja jekkuli, onneksi ei ketään sattunut kolarissa!!
Eli viikon tulos +-0. Eli 78.2kg. Heti huomaa painossa, kun jätän täyttämättä ruokapäiväkirjaa miten käy. Viikonloppuna söin jopa 2 levyä suklaata! Se siitä, kuukauden karkkilakosta. Olin ostanut suklaata leipomisia varten, mutta söin ne sitten itse. Mahtava itsehillintä.
Pitää toisaalta olla tyytyväinen, että painoa on lähtenyt kuukaudessa melkein 4 kiloa, joten se kyllä motivoi jatkamaan. Edelleen salaatteja mussutan tyytyväisenä, mutta joulun herkut kai pitänee nyt sallia itselle ja palata sitten taas tiukkaan ruotuun. Tuo suklaa oli oikeastaan viikon pahin repsahdus, muuten olen kaikenlaisesta roskaruuasta pysynyt erossa.
Hyvää joulua teamille ja jatketaan taas viimeistään vuoden vaihteen jälkeen entistä motivoituneimpina.
Ja kivalta näytti,-600g JA mun kohdalla voin kiittää mammadieettiä edelleen. En tiedä pystyisinkö muuten motivoimaan tällä hetkellä itseäni. Liikkuminen jäi aika vähiin viime viikolla (taaskin) ja niin taitaa tämäkin viikko olla. Kuntonyrkkeilemässä kävin kerran ja vaunulenkkejä sitten lisäksi muutamia.
Nyt tsempataan toisiamme joulua varten! Syödään hyvin, muttei LIIAN HYVIN! Maistetaan suklaata, mutta ei ahmita koko rasiaa kerralla...hmmm helpommin sanottu kuin tehty ;o)
Toisaalta, vanha sanonta, ei ole väliä mitä syöt joulun ja uudenvuoden välissä, vaan sillä on merkitystä mitä syöt uudenvuoden ja joulun välissä. Niinpä. No, kohta alkaa uusi vuosi ja sinne sitten uudet tavoitteet ja UUSI TERVEELLINEN elämä, kuten ainakin mulla joka vuosi :o) mutta mä päätän että tällä kertaa se pitää! Kesäksi PITÄÄ olla vanhoissa mitoissa...
Joten kohti kesää siskot! :o))