Idols-Ilkasta pitävät, kertokaa jotain muita esimerkkejä mielestänne seksikkäistä/komeista/hauskoista miehistä (ov)
Itse kun en millään tajua, mikä tuossa Ilkassa viehättää, niin olisi kiva lukea että onko minulla muutenkin ihan toisenlainen miesmaku kuin Ilkka-faneilla (luultavasti on...)
Kommentit (21)
Eihän tässä sen kummemmasta ole kyse. Joten RELAX!
a) tämä on sinun mielipiteesi
b) miksi hänen pitäisi sinun mielestäsi olla seksikäs? Mitä menetät sillä, ettei hän mielestäsi ole? Ei minustakaan Timo Soini ole seksikäs, mutta en jaksa jankuttaa siitä tällä palstalla...
voi kuvitella miltä tuntuu kun hän rakastuneena katsoisi vakavana suoraan silmiini ja näkisin niissä himon häilähdyksen......
Vierailija:
voi kuvitella miltä tuntuu kun hän rakastuneena katsoisi vakavana suoraan silmiini ja näkisin niissä himon häilähdyksen......
kuten moniin muihinkin. Kaikkiin ei kolahda, eikä tarvitsekaan. Minä toivon, että Ilkka löytää ajallaan hyvän tyttöystävän/vaimon. Se on olennaisinta hänen kannaltaan, mitä seksiin/seksikkyyteen tulee. Ilkalla ei ole mitään seksikkyysvelvotteita ketään muuta naista kohtaan.
tosin Ilkka on kyllä ihan liian nuori mulle :-)
miksi nyt taistellaan ilkan seksikkyydestä? tapeltiinko aikoinaan esim jani wickholmin seksikkyydestä? vai onko tämä jokin ihme asenne juttu että helluntalainen e miksi asiaa pitää edes ajatella tuolta kantilta? oliko idols kilpailu synonyymi seksikkyys kilpailulle?
Mieheni on sellainen =)
Ilkka on tosin hieman liian laiha minun makuuni, mutta jos saisi vähän lihaa luiden päälle ja lihaksia siihen seuraksi, niin jo vain tuokin kelpaisi.
En yhtään pidä sellaisista joidenkin mielestä seksikkäistä ja liian hyvännäköisistä. Liian makeet tyypit muutenkin ällöttää.
on nimenomaan liian siirappinen. Eihän hänen kohdallaan voi edes puhua miehestä, pojankloppihan hän on! Jos toi ois mun mielestä seksikäs, tuntisin itteni aika pedofiiliks...
En voisi koskaan kuvitella seksiä ton kanssa.
Yleensä miehessä vetoaa kokonaisuus, se että ihminen on balanssissa itsensä kanssa. Lisäpisteitä silmistä (ylipäätään katseesta) ja supliikista.. Mitään ulkonäöllisesti yhteistä ei ihailemillani miehillä tarvitse olla. Isto Hiltuseen en koskisi metrin tikullakaan!
Vierailija:
Ei säväyttävissä miehissä tarvitse olla mitään yhteistä, kukin valloittaa omana itsenään.
joka jauhaa tästä Ilkan seksikkyys -kysymyksestä. Valtaosa ihmisistä tuskin jaksaa asialla päätään vaivata! :) Ja Ilkalle terkkuja (kun hän tod.näk. lukee tätä palstaa ;)), että pidä vain lippusi korkealla, olet hieno tyyppi!
Poksauttaa poikuuden??
Ilkka on 26-v, että eiköhän se ole jo poksautettu.
Vierailija:
Poksauttaa poikuuden??
Ilkka on 26-v, että eiköhän se ole jo poksautettu.
Vaikka sama se minulle on. :)
Ikävää että olet noin turhautunut