Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenellä pappa näyte ollut 3 sta ?

Vierailija
19.12.2005 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennutta testosteroiiniarvoako mitataan?

Vierailija
2/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko niitä sitten kun minusta tulee mummo..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin kolposkopiaan. Siinä otetaan koepala muutosalueelta. Kuulostaa pahalta, mutta ei sattunut yhtään. Ja mitään ei löytynyt, kontrollia vaan. Viimeksi papa olikin puhdas.

Vierailija
4/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla papa oli kerran jotain 2 tai 3 ja jouduin kohdunkaulantähystykseen (eli ilmeisesti sama mitä tuo aikaisempi tarkoitti).

Kauhulla olin siellä sairaalassa ja kysyin lekurilta, että mitäs tämä on. Se sanoi, että ihan selvä kondylooma. Mä olin ihan, että MITÄH????

No, odotetaan vielä vastauksia, sanoin lekuri.

Ja vastaus oli negatiivinen, eli olin aivan terve!!!

Kyselin sitten, että mistä se papakokeen tulos sitten johtui. Sanoi, että oli saattanut olla lievä hiivatulehdus yms.

Joten älä ole vielä aivan paniikissa!!!!

Vierailija
5/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks se nyt 1 taas sit ja saitko jotain hoitoa ?

Vierailija
6/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin myös koepalan ottoon (eikä oikeesti sattunut) siitä tuli joku vastaus, ja sitten tekivät jonkun jäädytyshoidon, jonka jälkeen onkin ollut puhtaat papat.

Vierailija
7/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pelottaa kun hirvittävät valkovuodot, paksua limaa tulee ja nyt tullut alavatsa vähän kipeäksi.

Papaa otettaessa lääkäri painoi alamahaa ja sattui ihan hemmetisti toiselta puolelta. Sanoi että voi olla joku kiinnike tms, tuskin on mitään munasarjoissa. mistä he sen voivat tietää jos eivät sen enempää tutkineet. Hassua jos toista sattuu ja on ihan kosketusarka painettaessa niin ei tutkita enempää, vai selviääkö tuokin papassa

Vierailija
8/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tietenkään kaikki. yleensäkin solumuutoksia todetaan eniten naisihmisillä, joilla paljon partnereita ja ei ole kondomi käytössä. myös tupakointi lisää solumuutosriskiä...

papa 3 tarkoittaa, että muutoskohdasta otetaan näytepala, ja jatko vastauksen mukaan. tänä päivänä seurantanäytteet on yleensä kunnossa, eli luokka ykköstä. jos muutoksia ei hoida, eikä koskaan käy kontrolleissa (yleensä 2-3 vuoden välein riittää) voi tuo luokka 3 muuttua pahemmaksi, eli neloseksi tai vitoseksi, mitkä ovatkin sitten jo syöpää.

Vierailija
9/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei hoideta ajoissa.

Vierailija
10/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ystävälläni todettiin juuri syöpä, jota ei papan luokka 2:n mukaan pitänyt olla. Huono näyte -> " väärä" tulos, ja tämä pätee kaikkiin testeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi