Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit ostatteko kirppareilta lasten vaatteet?

Vierailija
19.12.2005 |

Itse ostan uutena kaiken,koska olen vaatekaupassa töissä (saan 25% alen) ja hyödynnän Alet (satsaan kunnon talvitamineisiin ja kenkiin).Meillä on lapsia kolme.Mua on jotenkin aina kammottanut kirpparien vaatteet (eri asia jos saan tutulta jolla sama maku).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareita pitäis kyllä kiertää enemmän, sillä usein olen löytänyt melkein uudenveroista muutamalla eurolla. Huonoa tavaraa on tietysti enemmän ja niistä pyydetään vielä yhtä paljon kuin hyvistäkin vaatteita.

Vierailija
2/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyödynnän alet myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta voi löytää tosi hyvää tavaraa ja myös tosi huonoa vaatetta. Veikkaanpa että et tosiaan tietäisi lapseni vaatteista, mitkä on kaupasta ja mitkä kirpparilta hankittuja. Kaikki suuret vaateostokset, kuten haalarit, takit, kengät, olen ostanut kirpparilta. Ja säästänyt valtavan summan rahaa! Mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa esim kallista talvihaalaria ja maksaa siitä lähemmäs 100e, kun se ei mahdu kuin vuoden tai kaksi lapsen päälle. Jos vähänkään viitsii kierrellä, aivan uuden veroista löytää kirpparilta. Pojallani reimatec-haalari, joka maksoi 10e. Ihan vähän kulunutta kangasta on polvissa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Ja säästöä tuli 90e. Joten...

Vierailija
4/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta olen kyllä sitä mieltä, että kirppareilta saa hyväkuntoisiakin vaatteita halvalla. Jos jaksaisin käydä kirppareilla enemmän, niin varmasti tytöllä olisi enempi sieltä ostettuja vaatteita.

Vierailija
5/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vanhimman (5v.) vaatteista suurin osa uutena koska kirpparilta ei löydy siistejä enää sen ikäselle...

Vierailija
6/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirpparilta tekee löytöjä jos viitsii kierrellä..ihan uudenveroisia vähänkäytettyjä vaatteita parilla eurolla.

Vierailija
7/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kerran löysin täysin uuden superman paidan pojalle eurolla.

Mutta 99% ostan uutena hennesiltä,lindexiltä,kappahlilta jne jne

Vauvalle ostan vaatteet kirpparilta,kun ne ovat vielä niin hyvänkuntoisia käytettyinäkin.

Vierailija
8/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvä kirppari josta löytyy monesti uutta vastaavaa vaatetta muutamalla eurolla.

Uutena ostan jos en jotain kirpputorilta löydä. Ostan aina vain kivan näköisiä vaatteita josta pidän ja joita tarvin.

Esim. Ihastelin kaupassa paitaa esikolle enkä raaskinut ostaa kun oli niin kallis. Jatkoin matkaa kirpparille ja löysin juuri samanlaisen paidan uuden näköisenä, hinta 2¿.=)

Vierailija
9/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään lumppuja en viitsis nurkkiin ostaa pyörimään. Esikoiselle nyt tullut kyllä paljon uutena ostettua. Kengät ostan aina uutenaa, myös itselleni.

Vierailija
10/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä monen edellä kirjoittaneen kanssa että kirpparilla on sekä hyvää että huonoa. Kun tekee hyvän löydön siitä saa hyvän mielen itsellenikin, vaikka se ehkä onkin vähän pöhköä.

Itse olen myynyt huutonetissä tosi hyväkuntoisia uutena ostamiani merkkivaatteita 25% tai halvemmalla alkuperäishinnasta. Melkein käy ostajaa kateeksi kun saa ostaa kympillä esim. pari kertaa päällä olleen täysin uuden veroisen mekon, josta itse olen maksanut uutena 50 eur.

Vierailija
11/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään kirppiksiä vastaan ja voisin hyvinkin käyttää lapsellani tai itselläni toisten vanhoja vaatteita jos vain jaksaisin kierrelle kirppiksillä.

Vierailija
12/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevalle vauvalle olen ostanut mm. ihan uudenveroisia menneiden vuosien äp vaatteita 0,20-0,70 senttiä kpl. en koskaan osta rikkinäistä tai rumaa tai kulunutta vaikka kuinka halvalla saisi. nyt yritän vielä löytää sellaisen äp makuupussin mutta kumma kyllä niitä ei tietenkään löydy silloinkun tarvetta olisi. esikoiselle onkin mielestäni hankalampi vaatteita löytää ja yleensä ne ovat aivan ylihinnoiteltuja.

Vierailija
13/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon meillä on kyllä saatu tutuilta ja esim. naapureilta molemmille lapsille ja siten kierrätetty. Itse annan myös lastemme pieneksi jääneet vaatteet ilmaiseksi pois jollekin tutulle. Osa on yleensä lähes käyttämättömiä, kun noita vaatteita tuppaa olemaan tosi paljon molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme