Lämmin toppapussi rattaisiin?
Tarvitsisin pojalle lämpimän toppapussin rattaisiin. Käytössä on ollut ainakin kolmella ollut emmaljungan vanha toppapussi (jossa vetoketju päällä sivussa). Hyvä ja tilava pussi mutta jo ohueksi pesty. Ostin viikonloppuna Jyskistä lasten tavallisen makuupussin mutta sen lämpö ei riitä alkuunkaan, harmittaa koko ostos (no onneksi maksoi vain 10e).
Nyt siis tarvitaan tilava ja lämmin toppapussi 1v 79,5cm pojalle Oran rattaisiin. Olisiko ehdotuksia, ei kauhean kalliista pussista?
Kommentit (6)
Sellaisen ostin kuopukselle (nyt 7kk) juuri joulun alla.
Cittareista (paitsi Itäkeskuksen) löytyy mustana (hinta taisi olla 45e), Prismoissa oli vastaavaa tuotetta tumman sinisenä (en tiedä oliko Carenan, mutta tuntui ihan samanlaiselta).
Jos olet pääkaupunkiseudulta niin Tikkurilan Pikku Hurmurissa oli Carenan musta pussi vain 29,- (ainakin oli vielä joulukuun vika päivä).
http://www.babyidea.fi/vauvanhoidosta/lampopussi.html
minä olen tykännyt pussista tosi paljon, on lämmin ja meidän 7-kuinen on pärjännyt siinä tosi hyvin myös pakkasella.
Meillä on myös tuo Carenan fleecevuorinen pussi ja meille se on riittävän lämmin.
tuota lammaskarvaista, olisi ollut ihanan lämmin, mutten löytänyt sellaista mistä saisi pohjan irti. En tiedä onkokaan sellaisia?
Eli me otettiin fleecetoppapussi sen vuoksi, että saa pohjan pois, kun on kengät jalassa. On osoittautunut hyväksi, kun käydään ulkoilemassa ja välillä kävelee ym. niin pussin saa kiinni vartalon alueelta ja lämmittää, mutta ei likaannu kun on pohja pois ja kengät ulkona. Päikkäreille laitan tietty aina sen kiinni, että lämmittää. Näin meillä =)
Hobbyhallissa olisi myynnissä Carenen-lämpöpussia niin onko se sama mistä oli edellä mainittu, että saa pohjan pois.
Ja onko kyseinen pussi sen verran reilu, että siihen mahtuu 2-vuotias???
Kiitollisena vastausta odotellen M@nsikk@
on toista talvea käytössä topattu fleecepussi, josta saa pohjan irti, kun on kegät jalassa. Olen tykännyt käyttää tosi paljon ja on varmasti lämmin, vaikka lapsi on varsinainen kylmäkäpälä.
Näitä saa ostaa ainakin esim. vauvatalojohannasta ja citymarketeista ( mm.Carenan) tai tilaamalla nettikaupoista. Hinnat ehkä 39¿-> Mun mielestä on nollut hintansa väärti ja varmasti tulee olemaan käytössä ainakin ensi talvenkin vielä, joten ei tule hirveesti hintaa per talvi =)