Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa toisen lapsen odottaja, jolla ei näy vielä yhtään vauvamahaa rv12+4?

Vierailija
19.12.2005 |

Ainakin noiden odotuspalstojen mukaan useammalla on näillä viikoilla jo niin iso kumpu, että pitää mammavaatteita jo käyttää.....esikoiselta mulla pullahti maha vasta rv18 ja oli pieni koko odotusajan.

Läskiä ei juurikaan ole, yksi pienehkö makkara vain ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihmiset eivät huomanneet vauvamahaa kolmannessa raskaudessa 2 kk ennen la.

Vierailija
2/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mitään mahaa, viikkoja 13+3 ja toinen lapsi tulossa. En kyllä ajatellutkaan, että tässä vaiheessa pitäisi olla, eikä häiritse jos muilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen raskauden aikana edes kaikki työkaverit eivät huomanneet että olen raskaana kun jäin sairaslomalle vk:lla 30 ja olen aivan normaalivartaloinen.

Vierailija
4/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, mutta huomattavan laiha. Esikoisesta kukaan ei huomannut mun odottavan lasta kuin viikolla 30. Kakkosesta kireät vaatteet päällä vatsa näkyi joskus viikolla 27.

Lapseni ovat olleet reilusti yli neljäkiloisia, kakkonen jopa 4600g. Vatsa ei kuitenkaan ollut suuri kuin viimeisinä viikkoina. Mun vatsani näkyi siis kunnolla vasta viimeisellä kolmanneksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä