Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* SISUNAISET 19.12 *

19.12.2005 |

Huomenta, Kerrankin pääsin aloittamaan!

Mies osti vaa' an! Jippii, pääsen nyt samaan punnitusrytmiin kuin te muutkin :O)

Viime viikon paino (torstai): 86,9 kg

Paino nyt: 86,1 kg

Pudotusta siis: 800g

Pudotus yhteensä: 4,1 kg

Tämä oli nyt aamupaino, eli tietty ois realistista mitata iltapaino niinkuin torstaina PV:ssa. Mutta toisaalta siellä on nyt joulutauko ja ens maanantaina punnitsen samalla tapaa kotona :O)

Kivaa ja sisukasta jouluviikkoa!

iLOIneN KaTTi

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan iloisen positiivinen oli tuo pinonaloitusviesti ;o))

Kiitos siitä, heti tuli mullekin pirteämpi olo.

Muutenkin täytyy mun olla iloinen, kun se hetkellinen painonnousu alkoi nyt tasoittua.

Tänään vaaka näytti lukemaa 63,6 kun se viimeviikolla oli 65. Kyllä mä vielä joskus...viimeistään ens vuoden alussa puristan sen tuohon 62 kg. Se olisi niin mukavan kuuloinen luku, kun on mun syntymävuosikin ;o) Juups ei olla enää mitään nuoria.

Mutta kuitenkin ensimmäisen kerran elämässämme aiotaan viettää joulu kotona oman perheen parissa ! Eipä paineita...lähes kaikki on aloitettava alusta. No kaupoista saa ja kynttilät luo tunnelman.

Vähän hämää kun anoppi on tulossa kylään. No tässä iässä sitä osaa ehkä kaiken mennä omalla painollaan. Lapset ne on pääroolissa ja toivotaan, että heille tulee mukava joulu.

Joten OIKEIN HYVÄÄ jouluviikkoa kaikille ja otetaan sisukkaan rennosti eiks jep ;o)

:: perenna

Vierailija
2/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

Annika1973: 94 kg, 66 kg, 72.1 kg, -0.4 kg, 21.9 kg, 6.1 kg, 10 vkoa

Körömölli: 88 kg, 70 kg, 83.2 kg, -1.0 kg, 4.8 kg, 13.2 kg, 19 vkoa

90M: 90.5 kg, 70 kg, 79 kg, -0.5 kg, 11.5 kg, 9 kg, 38 vkoa

Sininen31: 101 kg, 65 kg, 90 kg, -1.0 kg, 11 kg, 25 kg, 16 vkoa

Nepo: 95.5 kg, 75 kg, 86.3 kg, -0.4 kg, 9.2 kg, 11.3 kg, 18 vkoa

katti26: 90.2 kg, 71 kg, 86.9 kg, -0.3 kg, 3.3 kg, 15.9 kg, 19 vkoa

perenna: 74 kg, 62 kg, 65 kg, 0.7 kg, 9 kg, 3 kg, 11 vkoa

Suurin vko pudotus:

Sininen31 ja Körömölli: -1.0 kg

Ajallisesti lähinnä:

Annika1973: 10 vkoa

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

Laihduttajia: 13

Painomme oli alussa: 1113.2kg

Painamme nyt: 1013.5 kg

Tavoitepainomme: kg

Viikolla paino tippui: -3.1 kg

Kaikkiaan painomme on tippunut: 99.7 kg

Matkaa tavoitteeseen: 396.5 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime viikolla paino oli 86.3 kg

Paino nyt 85.9 kg

Pudotusta 400 g

Pudotusta kokonaisuudessaan: 9.6 kg

Kohta lähestyy 10 kg kokonaispudotus, jee !!!

matkaa tavoitteeseen on vielä yli 10 kiloa, ja joulun jälkeistä tilannetta en uskalla edes arvailla. Mutta se otetaan vastaan mitä tulee ja ensi vuonna " taistelu" jatkukoon.

Olen joulun ja uuden vuoden välisen ajan lomilla, joten en päivittele yhteenvetoja, mutta teen ne kyllä takautuvasti, jahka olen taas koneen ääressä. (Nyt tuli kyllä sellainen olo, että olen tämän jo maininuut, no eipä toisto pahitteeksi ole).

Samalla sanon taas, että seuraavilta sisunaisiltä puuttuu tietoja:

- Puppiskan tavoitepaino

- Kääkkiksen aloituspaino tavoitepaino ja aloituspäivämäärä

- Huhtiksen aloituspaino tavoitepaino ja aloituspäivämäärä

- poju01n tavoitepaino

Heidän osaltaan ei nuo yhteenvedon tiedot aina täsmää. Tosin kukaan heistä ei ilmaantunut viimeviikkoiseen pinoon, joten heidän tietojaan ei ole yhteenvedossakaan. Parantelen tuota yhteenvetotaulukkoa vähän väliä. Joten ehkä jossain vaiheessa siellä on myös ne sisunaiset, jotka eivät tuloksiaan edellisellä viikolla ilmoittaneet.

4/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTI26:Hieno juttu, että sait kotiin oman puntarin..kyllä nyt kelpaa punnitella sitten ;o)!!

Hieno pudotus sulla,hyvä hyvä!!!

PERENNA:Kyllä sä siihen 62kiloon pääset ihan varmasti, sillä sultahan sitä sisua löytyy vaikka muille jakaa eli en epäile yhtään, ettet siihen pystyisi!!!Ja hienostihan se on taas tippunutkin, hyvä juttu!!!

NEPO:Toi on kyllä hieno juttu, että jaksat meitä tilastoida, kiitos!!

Kiva tiputus sullakin, jee!!

Ja sitten minun juttuja.. eli mulla vaaka näytti aamulla 82,8kg, joten se on -0,4kg vähempi kuin viime viikolla!!

Meillä on Olivia kipeänä ja viime yönä ei oo nukuttu silmäystäkään..raukalla oli yli 40asteen kuume ja samalla pukkas hampaan läpi, joten eipä ole ihme, että neiti oli itkuinen..kyllä siinä ois ollut itse kukin..voi pientä!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja rauhaisaa jouluviikkoa :o)!!!

Vierailija
5/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari viikkoa enemmän ja vähemmän sairaana ja sitten pukkasi vielä oksutautikin...Ei kivaa.. Siinä siis syy poissaolooni..

Teillä on ollut hienoja pudotuksia, minä kävin vasta tänään vaakalla, viikko sitten en käynyt lainkaan.

Joku oli hienon yhteenvedon saanut tehtyä, kiitos siitä!

Puppiskan tuloksia sitten

Lähtöpaino: 84kg(22.8.)

Paino nyt: 64,4kg

Pudotus kahdessa! viikossa: -200g(hitaasti tuntuu irtoovan..)

Tavoitepaino: 58kg helmikuun puoleen väliin menn. (taitaa tulla kiire meikäläiselle!)

Olo on nyt siis hyvä, joulunodotus täysillä, herkkuja ei tee mieli ja aattona aion mussuttaa suklaata ja kaikkea muutakin, sitten loppuu. On meinaan minulla kiire saada tahtia kireemmäksi, kun helmikuu ei ole kaukana..

Olette kyllä tosi pirteä tukiporukka, kiitos kaikille siitä!!

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille!!!

-Puppiska

Vierailija
6/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko uusia halukkaita remmiin mukaan!?

Joskus olen kuulunut johonkin laihdutusremmiin, mutta tulin silloin raskaaksi...yllätys yllätys..

Körömölli kuulostaa hirveän tutulta nimeltä, et ollaa taiettu joskus kirjoitella samassa ketjussa... saatan ehkä muistaa väärinkin...?

Elikkäs tässä hieman faktaa:

Aloituspaino 2,5 vkoa sitten 96kg. Tavoite 75kg näin aluksi. Paino tänäaamuna 93,6 eli pudotusta -2,4kg. tavote olisi pudottaa 1.7.06 mennessä, kun alttarille astelen...

Pari kertaa käyn uimahallilla jumppailemassa ja vesijuoksemassa ja pyrin käymään päivittäin lenkillä lasten kanssa samalla kun ulkoillaan..

Olen seuraillut vähän syömisiäni ja laskenut pisteitä. Pisteitä minulla on käytössä 34 kun imetän vielä ja täysimetyksellä mennään vielä....

t. BM22

7/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUPPISKA:Mukavaa, että nyt oot terve ja toivottavasti pysytkin!!

Sulla on jo upea saavutus..eli varmasti onnistut pääsemään tavoitteeseesi :o)!!

BIGMAMA22:Kyllähän meidän mukaan mahtuu aina..eihän se kai Nepon listojakaan sekoita vai sekoittaako???

Minäkin jonkun Bigmaman muistan, mutten muista mistä..täällä oon kuitenkin pyörinyt aina vuoden 2004 alusta lähtien, jolloin ekaa kertaa tän laihduttelun aloitin, mutta välissä minäkin pyöräytin ihastuttavan tytön eli nyt sitten taas uudelleen mukana ja uudessa ryhmässäkin..ennen kuuluin Sopivasti ihaniin ;o)!!

Tervetuloa mukaan ja upeasti on tippunut sulla heti alkuunsa, siitä on hyvä jatkaa!!

Vierailija
8/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOPIVASTI IHANAT siellähän minäkin olin jonkin aikaa... Nyt sitten uusi yritys jälleen kerran...

ELIonko se juttu se et joka maanantai punnitus vaiko mitä?

BM22

Vierailija
9/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain 200 grammaa, mutta plääh silti. Meillähän oli nuo kuopuksen 1-vuotis-synttärit, joten mun oli ihan pakko maistella kaikkea. Nyt on vielä menkat tulossa, ja kroppa kerää nestettä niin, että jopa huuletkin tuntuu turvonneilta!

Meille on kanssa anoppi ja appi tulossa joulunviettoon ensimmäistä kertaa. (ISO IIK!). Me ollaan ylensä aina menty sinne, mutta nyt päätettiin, ettei me lähetä raahaamaan lapsia ja kaikkia kimpsuja ja kampsuja ja lahjoja ja talvihaalareita ym ym. sinne, vaan annetaan lasten nauttia joulusta rauhassa, omassa kodissaan. Onhan se paljon helpompi kahden aikuisen matkustaa! Nyt alkaa vaan vähän jännittämään ja stressaamaan. Olis niin hirveesti hommia, mutta niin vähän aikaa! Mä taidan laatia listan, ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen; teen sitten hommat listan mukaan, ja jos joku jää tekemättä, niin oh well.

Kiitos muuten tosi hyvistä joululahjavinkeistä! Lähden illalla yksin kaupoille, että saan rauhassa miettiä ja etsiä!

Oi, mun on ihan pakko kertoa teille, kuinka mun lääkäri sai mut hyvälle tuulelle. Täällähän ei ole neuvoloita, vaan omalääkäri hoitaa koko perheen rokotuksia myöten. Meillä on ollut uusi lääkäri kesästä lähtien, oikein mukava mies, jota ollaan nyt nähty muutama kerta (korvatulehduksia sun muuta). No, perjantaina vein kuopuksen 1-vuotis-tarkastukseen. Heti, kun lääkäri astui huoneeseen, hän pysähtyi, katsoi minua ja sanoi " sinä olet muuten laihtunut ja reilusti" Olisin voinut hypätä miehen kaulaan, mutten sentään kehdannut!

Ai niin...mullahan on niitä hommia. Miksi mä vielä tässä istun? Potkikaa mua jo töihin!!!

Paino viimeksi 79

Paino nyt 79.2

Plussaa siis 200 g

Rauhallista joulunodotusta toivottaen, 90M

Vierailija
10/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

BM22, tervetuloa mukaan joukkoon! Juu, maanantaisin me pinoudutaan, ja sitten vähän pitkin viikkoa kirjoitellaan lisää, aina kun tulee uutta asiantynkää!

Terv, 90M

11/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIGMAMA22:Tosiaan maanantaisin on punnituspäivä ainakin suurimmalla osalla ja pitkin viikkoa vaihdellaan kuulumisia muutenkin..oikein mukava ja toimiva porukka meillä on ;o)!!

90M:Ihana lääkäri sulla..varmasti piristi kovasti ;o)!!

Älä sinä huoli tuosta 200g plussasta, sillä, jos se on turvotusta niin tulee sitten ens viikolla suuri pudotus taas..usko pois ;o)!!

Vierailija
12/20 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kuulla BIGMAMA22, että täällä on muitakin häistä haaveilijoita.. Sinä vaan olet askeleen pidemmällä, tiedät jo päivän. Minulla on tuo rakas niitä maan hiljaisia, eli puhutaan vain kun on asiaa. Ja vielä ei päivämäärä ole ollut asiana, vaikka naimisiin ollaan menossa.. joskus.. Pitää ajatella vaan positiivisesti, mitä kauempana tuo päivä on, sitä pienempään mekkoon sovin ; )

Mutta sitten pääasiaan. Olin aivan varma, että kiloja on tullut tällä viikolla, mutta yllätys oli iloinen = -1kg. Tälle ei nyt ole muuta selitystä kuin se, että töissä on ollut ihan hirveä kiire. Siellä ei siis ole ehtinyt syödä. Melkein joka ilta on ollut menoja, silloin ei ole ehtinyt syödä. Tyttökin oli viime viikonlopun isällään eli senkään karkkipäivä ei ole saanut heikkoa äitiä sortumaan.. Katsotaan miten ensi viikolla käy kun ollaan lomalla. Yksi ystävien tapaaminen on jo sovittu Rossoon.

Painoni on nyt siis 89kg ja minä olen hurjan iloinen, joulu alkaa uusilla kymmenillä. Ja kyllä, aion hieman nauttia jouluna jotain hyvää.. Eiköhän tehdä kaikki niin, kyllä tämän syksyn sisukkuudella kaikki olemme ansainneet jo hieman itsemme hemmottelua!

Ihanaa joulua teille kaikille ihanille sisukkaille naisille!

Vierailija
13/20 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi,

Täällähän on nähty ja kuultu tasaisia pudotuksia, vaikka joulu lähestyy. Tosi mahtava homma! Sininenkin pääsi uusille kymmenille onnea!

90M Tsemppiä anopin kestitykseen; ota kuitenkin rennosti ja unohda kaikki epäolennainen. Pääasia, että kokonaisuus toimii! Turvotuksesta ei kannata stressata - mullahan oli sama juttu ja sitten seuraavalla viikolla olikin pudonnut 2,2kg. Siellä turvotuksen alla rasva palaa kuitenkin.

Minä sorruin eilen: söin eka kertaa 5 viikkoon juustoa. Huhhuh, sinne meni pojot että suhahti vaan. Miten ihanaa oli paahtaa ruispaloja, sipaista minilättaa :O) ja oltermannia siihen pari siivua... Nam! Alkaa ne kalkkuna/broilerileikkeleleivät jo tökkiä, mutta juusto on liian petollista.

Täällä töissä on kylmä! Nyt lähden jotain tekemään lämpimikseni...

Palaillaan vielä ennen joulua!

Vierailija
14/20 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasaamua kaikille, patterit ostettu vaakaan, vaan enpä viitsinyt siihen hypätä, kun olen ollut usean päivän jo mahataudissa, eikä näyttäisi oikeata lukemaa, olisihan se vähemmän, mutta sitten kun tästä alkaa taas olemaan voiton puolella, tulisi sitä plussaa, ja sitten pettyisi.

Mutta nyt menen petiin köllöttelemään.

sisukasta viikkoa naiset! Ja hyvää joulun odotusta!

Sekä tervetuloa uudet pudottajat ja onnea jo pudottaneille sisukkaille!

olipas sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti ymmärsitte.

- löysä -

Vierailija
15/20 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan bigmama22. Laitoin sinut tuonne yhteenvetolistalle mukaan. Helppo tuonne uusia sisunaisia on lisätä.

Mutta nyt takaisin töiden pariin, nämä viimeiset päivät ennen joulua on vähän kiireisempia, kun kaikki pitää ehtiä tekemään ennen lomille jäämistä.

Vierailija
16/20 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se rakkaani meni ja kosi, niin olihan se päivä päätettävä, jotta osaa alkaa valmistautumaan.. kuten toi paino olisi pudottava roimasti... mutta päivä kerrallaan...

Tulipa käytyä eilen pari kertaa lenkillä... ensin aamulla lasten kanssa, ja sitten illalla yksinään ja tuli vielä kolattua pihaakin sen jälkeen.. pakko olla koko ajan tekemistä, ettei tuu syötyä koko ajan jotain...

Kävi jo illalla mielessä että pitäskö pistää telkkari pois kokonaan, niin touhuais enemmän...

Joo tulihan tuota käytyä aamulla puntarilla... meinasin pudota polvilleni näytti 92,8... joo mutta joulunjälkeen on varmasti enemmän... eli ei pidä rekisteröidä tuota lukemaan mihinkään...

Tsemppiä kaikille... tehdään meistä mestareita!

-BM22

Vierailija
17/20 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

BM22: Älä heivaa telkkaria mihinkään, vaan hommaa jostain tai lainaa kirjastosta hyviä jumppavideoita. Sitten kun lapset uinahtaa laita pyörimään ja ota hiki irti :O)

Itse olen 5 viikkoa jumpannut 2-3 krt viikossa kotona n.40 min/kerta, eilen olin ällistynyt tuloksista mitä oli tapahtunut reisille ja pepulle!!

Meillä hävitettiin kokovartalopalapeili remontin yhteydessä ja vielä ei oo uutta hankittu. Piti nousta jakkaralle ja pienemmästä peilistä tutkailla kroppaa, hih. Mutta kyllä nyt on läskit menny lakoon, eli huomattavaa kiinteytymistä tapahtunut. Nuo jenkat ja pelastusrengas näyttää vielä tosi isoilta, mutta olen iloinen kun jossain kohti sentään on tapahtunut!

Mies tsemppas ja sanoi, että mieti miltä näytät ens kesänä jos 5 viikossa saa tällasia tuloksia!!

Huh, kyllä mullakin töissä kiirettä piisaa. Tämän päivän eka paussi.

Joulunodotusta...

Vierailija
18/20 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvä idea.. asun suht pienellä paikkakunnalla, enkä oo kertaakaan käyny kirjastossa, kun tänne on muutettu ja pelkään pahoin et täällä ei oo sellasii... (*potee huonoa omatuntoa, kun en oo poikaani siihen opettanu..*)

joo tänään taas hyvä työ tehty, ku tuli herättyä tooosi aikasten et ehti klo7 jumpalle uimahallille.. ja päälle kunnon juoksut.. *hymyissä suin naureskelee*

-Bm22

nyt taitaa nti tissiä haluta....

intoa kaikille pudotuspeliin..!

19/20 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun on noita jouluvalmisteluja tehnyt ja lapset on kipeinä ja kärttysinä niin on tullut mässättyä jos jotakin, plääh!!

Noh..nyt Jouluna vielä syön pisteittä ja sen jälkeen palaan ruotuun taas ihan varmasti..mitenkäs muut..meinaatteko maanantaina hypätä puntariin???Plussaa tulee ainakin mulle ihan varppina ja rutkasti, joten oon miettinyt, että josko ei menis lainkaan nyt ja sit taas ens maanantaina, mut ans kattoo nyt sitten!!

Oikein Mukavaa Ja Nautinnollista Joulua Kaikille Sisunaisille ;o)!!

Vierailija
20/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika, Köris... siis niin on karannut mopo käsistä, että ihan hirvittää! Innostuttiin yks yö tekemään joulutorttuja miehen kanssa, ja niitähän on sitten mennyt " muutama" suuhun. Siihen lisäksi suklaat ja pullat ja pitparit ja muut herkut; ihan " pishtää vihakshi" , niinkuin mummoni aikoinaan sanoi, kun pitää aina olla jotain syömässä!

Olin kanssa ajatellut jättää maanantain punnituksen väliin, mutta toisaalta, ehkä tekis ihan hyvää katsoa totuutta silmiin...

No, joka tapauksessa, Oikein suloista ja lämmintä joulua kaikille, nautitaan nyt joulusta ja murehditaan kiloista myöhemmin!

Halauksin, 90M