Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nega, raskausoireet ja ei menkkoja

19.12.2005 |

Apua siis kaivattaisiin!

Meille tehtiin toinen inssi ja kaikki edellytykset raskaudelle piti olla taas parhaat mahdolliset. Nyt ongelmanani on se, että perjantaista pp11 saakka olen tuntenut aamuisin ja öisin pahoinvointia, joka kyllä menee syömällä ohi. Rinnat pamahtivat todella kipeiksi pe-iltana ja ovat edelleen kipeät vaikkakin ei niin kipeät. Pe-aamuna tuli pieni veritippa ja luulin menkkojeni alkavan, mutta näin ei käynytkään. Edelleen tulee ruskeaa verta, mutta kuukautiskipuja ei ole ollenkaan ja yleensä ei näin kauaa kestä kunnon kuukautisvuodon alkaminen. Ultrassa limakalvo oli todella hyvä, joten siitäkään ei pitäisi johtua tämä vuodon vähyys. Tuntuu, että on tulossa hulluksi kun kroppa sanoo, että on raskaana ja testi näyttää toista. Voisiko testi sitten vielä näyttää toisin, tehty siis viimeksi pp 13 ja silloin oli kyseessä acon10, joten kyllähän sen haamua olisi pitänyt ainakin näyttää :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aivan samallalailla kuin sinulle, tosin PAS:in jälkeen. Rinnata oli tosi kipeenä ja pientä pahoinvointiakin oli huomattavissa aina samaan kellon aikaan vuorokaudesta. Testasin negaa pp13, pp16 ja pp 18. Kuukautisoireita ei ollut ollenkaan ja ihmettelin että missä tässä nyt mennään. Veritesti tehtiin pp18 ja negaa paukku sieltäkin. Olin ihan pihalla ja henkisesti tosi raskaita päiviä, kun toisaalta toivoi että olis raskaana ja toisaalta ehkä tiesikin, ettei raskaus ole alkanut, koska testit niin näyttivät. No sitten kuukautiset alkoi pp20 ja viimenenkin toivonpisara katosi. Nyt sitten odottellaan uutta pääsyä ISCI:n ja toive omasta pienokaisesta on suuri. Toivotaan, että sulle käy toisin ja testaat vielä plussaa. Olen nimittäin kuullut että joillekkin on käynyt niinkin, että eka on testannut negaa ja parin päivän päästä onkin tullut plussaa...

Reetuna

Vierailija
2/2 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mörötin-81: mulla on siinä mielessä sama tilanne, kun sulla, että raskausoireita mulla mun mielestä on eikä kuukautisia kuulu (kp36), mutta testeissä on aina nega. Oon ihan hämilläni... ahdistaa, kun ei tiedä onko vai eikö...tai siis että alkaako menkat vai voisko sittenkin olla raskaana.

Kerrothan kuin sun käy/kävi?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla