" Kehtaatko" kertoa oman lapsesi nimen?
Kun haukutte täällä kaikki nimet, niin laittakaas oman lapsen nimi jakoon!
Kommentit (41)
Nimeä ei voi mielestäni haukkua,se on jokaisen äidin ja isä päätös. Hauskoja nimiä on toki olemassa,mutta se o mielestäni persoonallista ja tuo väriä maailmaan!
Ei tulisi mieleenikään haukkua toisten lasten nimiä. Omien lastenikin nimet voin kertoa: Joona ja Saara. Joona-nimiset saavat ainakin ryöpytystä joka toisessa ketjussa :-)
Ps. Jaakko on ihana nimi, antaisin pojalleni, ellei se olisi veljeni nimi.
koska vartavasten etsimme pojalle nimen jota ei ole kaikilla. En tosin usko että monikaan laittaisi lapselleen näinkin erikoista nimeä vaikka saman nimen onkin saanut tähän mennessä n. 80 lasta.
Meillä on Paavo :o) Ja ainoatakaan nimeä en ole täällä haukkunut, ala-arvoista touhua.
Meillä on Paavo :o) Ja ainoatakaan nimeä en ole täällä haukkunut, ala-arvoista touhua.
Yleensä esitellään lapsemme Anna Jorma.
Ja en ole minäkään haukkunut muiden lasten nimiä, koska se on jokaisen perheen oma asia eikä kuulu minulle!!
Millä Ayyub ja Abdurrahman.Eikä kukaan arvaa kenestä olis kyse;D
...meillä on Fanni ja jos haukuttaa, niin hauku vaan, kyllä me kestetään =)
Eikä toisten nimien haukkuminen osoita muuta ku omaa tyhmyyttä...Meillä Iida ja Siiri, aika yleiset mut jos joku tuntee nii terveiset vaan kaikille:) :)
Lasteni nimet on Niko ja Jere
Onko totta että täällä muka haukutaan lasten nimiä?
Itse ensimmäistä kertaa vierailen keskustelufoorumilla ja tuntuu aika uskomattomalta että joku haukkuisi lasten nimiä.
Jos saan tytön, hänestä tulee Anni.
Todellakin ensimmäistä kertaa olen tänään tällä foorumilla
aika hassua että lasten nimiä haukutaan
jokainen nimi on kumminkin nimi ja varmasti annettu jollekkin muullekkin lapselle joskus (suomessahan ei saa edes antaa sopimatonta nimeä nimeksi)
Minusta on hienoa että jotkut antavat lapsilleen erikoisia nimiä. Itse annoin aivan tavalliset nimet
KERTOKAAS LASTENNE TOISIA NIMIÄ?
Ja jos tytön saisin niin nimi olisi Kiia.
Mutta kyllä poikani nimeä saa haukkua vapaasti, ei tunnu missään ;)