Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tunnustaa:kenellä jouluverhot?

Vierailija
18.12.2005 |

itse ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni ostaa keittiöön jouluverhot (kapan)ja ehkäpä vielä samanlaisen liinankin. Punasella pohjalla vihreitä omenoita. Mitään joulupukki/tonttu hirvityksiä en kotiini halua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä punaruudulliset ja olohuoneessa tonttuhirvitykset.=)

Vierailija
2/6 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Indiskasta ostetut sellaiset punaisin näyttävin kukin kuvioidut verhot keittiöön; eivät varsinaisesti jouluiset, mutta kuitenkin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen punainen kappa jossa on kirjottuja valkoisia tähtiä. Samaan sarjaan on pöytätabletit sekä patalaput.

Vierailija
4/6 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on siinä, että muutimme juuri omakotitaloon, eikä mulla ole tänne sopivia jouluverhoja. Lisäksi nykyisessä keittiössä on ikkunoita kaksin kappalein. eli ei vanhoja verhoja voi laittaa vain yhteen ikkunaa..

Vierailija
5/6 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi, että miksi tunnustaa. No täällä av:llähän on jo jouluverhot teilattu ja nimenomaan just nuo tonttuhirvitykset. Ymmärrän kyllä, että jotkut laittaa tonttuvehot lasten takia, mutta itse en laittaisi vaikka oliskin lapsia. Haluan kotini näyttävän tyylikkäältä ja minun mielestä nuo tonttuverhot on suoraan sanottuna aika juntit.

Vierailija
6/6 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen takia laitettu, ja vähän omankin joulutunnelman kohottamiseksi. Jännä juttu, vieraat kommentoi niitä näin joulun alla spontaanisti. Ne luovat jollain lailla tunnelmaa.

Olen yleensä tosi laiska vaihtelemaan sisustusta yhtään, mutta kyllä musta tommoset jotku sesonkijutut on kivoja just tunnelman luomisessa. Oli ne sitten junttimaisia tai kuinka ylevän näköisiä tahansa. Jollain lailla välittävät perheen sisäistä lämpöä tms.... ku että kaikki ois vaan jatkuvasti eleettömän tyylikästä.